Poster: MaD
Ben het met MissSalem eens
+
Houd je oren en ogen geopend voor mogelijkheden waar je kan draaien, leg contacten en er vooral zelf veel achter aan gaan. Draai desnoods een keer gratis ergens. Of organiseer zelf een feest. Kun je mooi promo materiaal maken (mix/filmpje) En zo leg je een beetje je CV aan.
Als ik kijk in mijn regio dan is daar best wel een tekort aan goede DJ's. Er zijn daar maar weinig DJ's te vinden die all-round kunnen draaien en daarbij commercieel na kunnen denken. Dan hebben we het nog niet eens over het beat mixen maar gewoon simpelweg een goede platenkeus en opbouw.
Belangrijk is vaak dat je connecties hebt. Als je die niet hebt, moet je die maken. Afhankelijk van waar je wilt gaan draaien is het meestal een kwestie van beetje ballen hebben, vlotte babbel en jezelf binnen kletsen. Zorg dat je achter die Booth komt te staan zodat je iets kan laten horen. En als je er dan staat, dan moet je natuurlijk ook iets laten horen wat de persoon die jou moet aannemen ook aanspreekt. 9 van de 10 keer is dat iemand die er niet al te veel verstand van heeft en die niet erg onder de indruk raakt van ingewikkelde mixen. Maar als jij die persoon een zaal of kroeg met mensen uit zijn dak ziet gaan op jou muziek dan maak je daar vast en zeker een goede beurt mee.
Poster: Julemac
dochter van de eigenaar van de desbetreffende tent versieren
Ik heb zelf een website en werk echt goed! Bij mij op school liggen een paar stappeltjes met flyers die doen t ook wel goed. Verder moet je denk ik ook zelf op zoek gaan naar nieuwe dingen, ik ben namelijk mee gegaan met een dj, hij heeft mij leren mixen en door hem ben ik een stuk beter en bekender geworden.
Poster: DJ-XtremerIk heb zelf een website en werk echt goed! Bij mij op school liggen een paar stappeltjes met flyers die doen t ook wel goed. Verder moet je denk ik ook zelf op zoek gaan naar nieuwe dingen, ik ben namelijk mee gegaan met een dj, hij heeft mij leren mixen en door hem ben ik een stuk beter en bekender geworden.
Poster: View
en als ge geen website's kunt maken? zoals ik, die me ook wel wil promoten
Poster: Gery
er zijn programma's waar je helemaal niet veel moeite in moet doen om al een deftige site op poten te hebben (dreamweaver enzo)
en als je helemaal niks wilt doen kan je een totaal aal in paket nemen zoals joomla, dragonfly, ...
waar ik ook nog iets aan wil toevoegen is het zelf organiseren van een feest.
een nieuw concept opstarten uit het niks is niet makkelijk, je moet hier heel zwaar promoie voor maken,
en mensen echt overtuigen om te komen! dit in tegenstellign tot bvb een 100 dagen fuiw waar het vanzelfsprekend is dat er volk naartoe gaat vanuit de school gemeenschap.
Als je dan toch iets op poten zet zou ik het ook direct goed willen doen, kwestie om qua organisatie geen negatieve kretiek te krijgen.
Poster: MissSalem
Freewebs.com.
Poster: Julemac
dochter van de eigenaar van de desbetreffende tent versieren
Poster: Dj-RK
en dan heb ik nog een leuk achterde handje ja ik heb al platen gereleasd