De website http://www.vroegopstap.nl
Poster: Julemac
Vraag me af wat voor soort mensen die site hebben gemaakt
Poster: D-wan
De Ab Klink fanclub
Poster: ccc
Goed gedaan laidback. Nu moeten we alleen dat op die website plaatsen. Helaas hebben ze geen gastenboek.(Zitten er misschien wat hackers op djr?:p) ((Of een paar proffesionele spammers? Mailbox overbelasten. info@vroegopstap.nl ))
Over het volgende punt:
's avonds kun je nog gebruik maken van openbaar vervoer
Als alles tot maximaal 2 uur open is, heb je nog niets aan het openbaar vervoer. Want bij ons rijden de bussen dacht ik maar tot 12. En de laatste trein komt rond 1 uur bij ons aan. Dus dan moet je al de trein van 12 uur ofzo gaan pakken.
Als je nou gewoon tot 5 blijft stappen, kun je dan gelijk om half 6 de trein weer pakken.![]()
Veel praktischer dus.
Poster: PatrickBeuken
Auto lenen = geen bier
Openbaar vervoer = wél bier!
Poster: MissSalem
Als je tot 5-6u blijft stappen, zul je waarschijnlijk wel oud genoeg om op zijn minst een auto te lenen van mama, papa?
Moet je geen excuses gebruiken om later op te blijven.
Poster: MissSalem
Als je tot 5-6u blijft stappen, zul je waarschijnlijk wel oud genoeg om op zijn minst een auto te lenen van mama, papa?
Moet je geen excuses gebruiken om later op te blijven.
Poster: bastianhecker
haha laidback je bent fucking geniaal! En even over dat 14 -15 , ik ben nu 14 en kom overal binnen ook waar het 18+ is en ik vind dit en hoor van andere mensen die ik spreek ook geen probleem, ik drink gewoon gezellig een biertje mee. Volgensmij ligt het aan de 14 - 15 jarige zelf hoe ze overkomen als jij 14 bent en het mega stoer vind je helemaal lam te zuipen en zo in het ziekenhuis wakker worden en dan gratis cartoon network kijken en een broodje kroket in de kantine dan is dat jou probleem maar verwacht niet dat je serieus word genomen!
Poster: ccc
Oud genoeg. Maar of het van de papa of mama mag is toch een hele andere vraag.
Ik heb nog geen tweede voordeel kunnen bedenken als ik vroeg op stap zou gaan. (Het eerste is dat je de dag erna niet helemaal kapot bent.)
quote: |
Poster: Flexii ik vind het meer een domme actie, |
Poster: robbert
Hoe leuk ik het voorstel echter ook vind, ik denk niet dat het haalbaar is. Veel jongeren werken in de horeca en hebben vaak werktijden van 12.00-22.00. Omdat je toch wil genieten van je weekend ga je daarna uit en wordt het al snel 12 uur.
Poster: Illusion
Ik vindt het ook een domme actie. We krijgen hier in ons kaaslandje inmiddels allemaal domme acties,
Poster: Bastiandaar ben ik het helemaal mee eens =P of gewoon desluitingstijd verlaten zodat je de eerste bus naar huis kan pakken =P
Als ze nou de openingstijd vervroegen, dan heeft niemand problemen! Ja behalve het personeel:P
Poster: Bastian
Heb jij nooit problemen met ID controle trouwens?
Poster: dj-nick
Ik had nooit problemen op die leeftijd met ID.