De website http://www.vroegopstap.nl
Poster: dj-nick
ja ik bedoel vorige keer ging de Hollywood music hall om 18:00 open en om 01:00 dicht,
maar dat liep niet echt lekker, het was niet druk.
Sommige mensen moeten gewoon werken tot 9 uur of later en gewoon rustig willen eten.
Van mij mogen de discotheken wel eerder open maar gewoon zelfde tijd dicht!
Poster: Jorrit
Helemaal mee eens. Ik ga daarom in de zomer ook zo vaak mogelijk naar bloomingdale, echt geweldig... om 5 uur rustig beginnen, biertje erbij, misschien nog even snel wat eten (wel in de friettent ernaast, want eten in bloomingdale is absurd duur), en dan rond 8/9 uur richting de dansvloer, helemaal uit je dak, en om 12 uur weer richting huis.
Je hebt dan een lekker lange avond, maar bent de dag erna niet kwijt doordat je pas rond 3 / 4 uur je nest uit komt omdat je pas 5/6 uur thuis was.
Wat echt ergerlijk is, is dat Escape bijvoorbeeld pas leuk begint te worden om 2 uur! Dan heb je nog maar 2/3 uur leuke avond over... mensen komen sowieso niet om 11 uur, dat is de cultuur... maar ik denk dat 'we' veel meer van onze avond zouden genieten als iedereen rond 10/11/12 uur al naar escape gaat, dan is het om 12/1 uur al leuk!
. Tegen dat ik naar huis moest, werd het leuk en alles ervoor was dood... Spijtig voor het entreegeld natuurlijk.
Ik probeer het ook om een beetje op een deftig uur te houden. In gent beginnen de cantussen enzo al tegen 20 uur en kan je om 12 - 1 u thuis zijn => vooral als je de andere dag nog les hebt om 10 u 30 :d
Maar het stoort me soms wel dat de vrijdag of zaterdagavond pas vanaf 1 - 2 uur ambiance is terwijl erveel mensen zijn die toch wel wat vroeger willen beginnen.
Je zit dan suf voor TV tot 23 uur om pas tegen 24 uur in een discotheek toe te komen.
Poster: Dj-RK
Eens
Misschien dat je dan ook wat betere verdeling krijgt tussen 16 jarige en bijv 25 jarige
Poster: Dj-RK
Eens
Misschien dat je dan ook wat betere verdeling krijgt tussen 16 jarige en bijv 25 jarige
Poster: MissSalem
Ik vind het ongelofelijk hoe gastjes van 13-14 jaar 's avonds laat nog rondlopen op het straat met pinten en sigaretten. Sta daar altijd van versteld. Toen ik 14 was, was het geen waar ze...
Poster: D-wan
Niet lullig bedoelt ofzo, maar ik wil je over tien jaar nog wel eens spreken...
Kijk, als ik met vrienden/vriendinnen gezellig een avondje doe tafelen, en zou daarna gezellig op stap willen gaan, dan kan ik dus hooguit een paar uur op stap.
Dan heb ik het nog niet over de mensen die in de (Horeca) werken, want zij zullen dan sowieso vrij moeten nemen (in de Horeca is het nu in het weekend al vaak onmogelijk), om uberhaupt op stap te kunnen.
De voordelen wegen m.i. niet op tegen de nadelen om zulke grote maatregelen te nemen.
Daarbuiten, als er een markt voor was, dan had het bedrijfsleven allang zelf deze afspraken gemaakt.
Ik vind het ongelofelijk hoe gastjes van 13-14 jaar 's avonds laat nog rondlopen op het straat met pinten en sigaretten. Sta daar altijd van versteld. Toen ik 14 was, was het geen waar ze...
@Dj R-K
Sorry, daar heb ik uiteraard geen problemen mee