[T] Get Dumb (JustB remix) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jorrit    posted on 03-01-2008 20:35
Ben al een tijdje meer aan klooien met Reason... maar dit is dus m'n eerste remix:

Axwell, Angello, Ingrosso & Laidback Luke - Get Dumb (JustB remix)

Ben benieuwd hoe d'r hier over gedacht wordt...Cry

What do you think about [T] Get Dumb (JustB remix) ??

Vote :   

Ferrox    posted on 06-01-2008 16:03

Ik heb hem ook beluisterd. Ik vind het jammer dat hij juist naar de achtegrond is gedrukt. De filter die je er overheen hebt staan is juist weer wel vet. Maar het is voor mijn gevoel dat geluidje wat het nummer zo lekker maakt.

Maar opzich luisterd hij wel lekker weg Happy, laughing

Jorrit    posted on 06-01-2008 16:30
Ik zal het bliepje even naar voren trekken ja, ik ben het wel met jullie eens...

Verder ga ik even ietsjes meer percussie en variatie erin brengen... en een variatie in de basslijn... is hij dan af? :P
Ponk    posted on 06-01-2008 17:17
Klink lekker !
Met wat heb je dat orginele bliepje dat op 0:40 begin erin gezet (op 1:00 begint hij solo met wat hihat)?
Is dat met 'n NN-19?

Het enige commentaarpuntje is dat ik rond 3:00 'n nog dikkere climax wil met NOG meer geluiden ! Cry
Luister eens naar Tiga - You Ganna Want Me (Tocadisco Remix), begint zacht en dat is bij jou goed, maar dan komt er 'n climax van - JAMMIE - en dat mis ik bij jou 'n klein beetje.

Misschien was dat de bedoeling van 'n beetje chill te zijn? Maar voor my mag het daar net wat harder gaan.
Laat al het geluid uitvallen met 'n reverche crash, stile, de stem die GET DUMB zegt, en dan luidere bliep en véél gedrum en achtergrondgeluid.

Hopenlijk heb je er wat aan?
Mijn mening natuurlijk.

Winking my eye
User edit by Ponk on 06-01-2008 @ 17:23:02 (100%)
Jorrit    posted on 06-01-2008 17:19
Nee dat het ik met een Redrum gedaan... Vind de redrum een stuk lekkerder werken, lekker simpel.

Thnx Happy, laughing
Ponk    posted on 06-01-2008 17:23
Poster: Jorrit
Nee dat het ik met een Redrum gedaan... Vind de redrum een stuk lekkerder werken, lekker simpel.

Thnx Happy, laughing

Stop je er nog 'n climax in?
Wanneer volgt de v2 ? Cry
Jorrit    posted on 06-01-2008 17:28
Ja hier kan ik wel wat mee Happy, laughing

Een vergelijking met tocadisco is misschien wat te hoog gegrepen, maar ik kan het allicht proberen Winking my eye
Ponk    posted on 06-01-2008 17:54
Poster: Jorrit
Ja hier kan ik wel wat mee Happy, laughing

Een vergelijking met tocadisco is misschien wat te hoog gegrepen, maar ik kan het allicht proberen Winking my eye

Winking my eye Je kan maar proberen. Lt nog wat van je horen !

This is an old Topic

No new postings for 6.472 days.
 Post CommentThat would be 215.7 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

416 Users online: 246 Guests (170 Unknown)
Pages generated today : 45.868
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.598.166