Waar pioneer pro DJ posters vinden (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ghost-Andries    posted on 03-01-2008 13:48
Heey DJ resource's.

Ik ben al een tijdje opzoek naar posters van Pioneer Pro DJ voor op mijn kamer! Maar ik kan ze niet vinden.
Ik heb al in Shops gevraagd maar ze hadden geenCry
Weet iemand van jullie niet waar ik deze kan vinden? alvast bedankt!Cry

groeten Andries
User edit by Ghost-Andries on 03-01-2008 @ 13:50:20 (8%)

What do you think about Waar pioneer pro DJ posters vinden ??

Vote :   

MissSalem    posted on 05-01-2008 15:36
Poster: Sunrise8

ik heb ook wel eens posters besteld bij een site, die doet dat soort dingen. large popmerchandising (komt misschien bekend voor) en toen kreeg ik ze keurig opgerold in een (redelijk) sterke doos precies op maat waar de posters inzaten. lijkt me iets voor pioneer dan?
en de verzendkosten waren gewoon normaal

Ja, die ken ik. Die mannen doen dat inderdaad goed, hoewel ik altijd via via die catalogus moet vragen. Ik heb al verschillende keren een aanvraag voor een catalogus verstuurd en dat ding komt nooit binnen.
Maar goed... Large is ook Nederlands geloof ik. Mensen die uit België komen, zullen waarschijnlijk meer moeten leggen voor verzendkosten dan jij nu. Ben het niet zeker, maar zoiets kan duur oplopen. Zal zeker meer kosten dan de poster zelf, als je het mij vraagt...

Hoe dan ook, het is een idee voor Pioneer, eventueel. Maar ja... Verzendkosten nog altijd.

This is an old Topic

No new postings for 6.473 days.
 Post CommentThat would be 215.8 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

455 Users online: 304 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 64.286
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.616.584