Poster: MissSalem
Eigenlijk wel een interessante topic.Zelf zocht ik die Pro DJ posters van Pioneer. Ik had die zien hangen bij sommige mensen op foto's van hun booths. Vond ik wel shiek, dus waarom niet...
Iets kopen dus. Hebben ze die niet op voorraad, aangezien je zegt dat je ze pas volgend jaar kan bestellen?
Poster: diddy
Vraag eens aan leed :p
Poster: diddy
Jaah dit jaar is het voorbij met kalenders uitdelen. Ik weet niet of je iets moet kopen maar je moet je wel lid maken op pioneer.com
Poster: Lead
Poster worden er niet in grote aantallen gemaakt. Er zijn weinig kant-en-klare posters te vinden alhoewel er wel wat ontwerpen te verkrijgen zijn... Maar die moet je dan weer zelf laten printen voordat je ze aan de muur kunt hangen.
Het probleem met een poster is de verzending. Het is relatief duur om een poster netjes te versturen aan iemand, vouwen is zonde natuurlijk
Poster: PatrickBeuken
Dan kun je net zo goed een eigen foto of photoshop creatie op poster formaat laten afdrukken.
Poster: PatrickBeuken
Ja, dat bedoel ik ook.... Bij een copycenter o.i.d. Ik denk niet dat je meer kwijt bent dan bij een poster uit een winkel ofzo.
Poster: Ghost-Andries
ofwel als je een goed foto programma hebt, zelf iets make met foto's van pioneer enzodas misschien ook een optie!
Poster: Lead
Poster worden er niet in grote aantallen gemaakt. Er zijn weinig kant-en-klare posters te vinden alhoewel er wel wat ontwerpen te verkrijgen zijn... Maar die moet je dan weer zelf laten printen voordat je ze aan de muur kunt hangen.
Het probleem met een poster is de verzending. Het is relatief duur om een poster netjes te versturen aan iemand, vouwen is zonde natuurlijk
Poster: Ghost-Andries
Dit is geen poster maar dit vind ik echt Vet!!ik vraag mij wel is af waar die dat gehaald heeft