Waar pioneer pro DJ posters vinden (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ghost-Andries    posted on 03-01-2008 13:48
Heey DJ resource's.

Ik ben al een tijdje opzoek naar posters van Pioneer Pro DJ voor op mijn kamer! Maar ik kan ze niet vinden.
Ik heb al in Shops gevraagd maar ze hadden geenCry
Weet iemand van jullie niet waar ik deze kan vinden? alvast bedankt!Cry

groeten Andries
User edit by Ghost-Andries on 03-01-2008 @ 13:50:20 (8%)

What do you think about Waar pioneer pro DJ posters vinden ??

Vote :   

diddy    posted on 03-01-2008 13:50
Lol nu zal je waarschijnlijk te laat zijn.
Maak je lid van pioneer pro en koop iets van pioneer pro en volgend jaar zullen ze je dan wel een mail sturen voor hem gratis te bestellen. :p
Ghost-Andries    posted on 03-01-2008 13:52
ah ok!Crymaar moet je echt iets kopen bij pioneer voor de posters vast te kunnen krijgen?Cry
NielsR    posted on 03-01-2008 13:52
Je kunt de kalender ook bestellen is ook wel leuk voor aan je muur te hangen.
Ghost-Andries    posted on 03-01-2008 13:53
Dat wou ik doen! maar ik zag juist dat het al te laat was!Cry
MissSalem    posted on 03-01-2008 13:55
Eigenlijk wel een interessante topic. Happy, laughing Zelf zocht ik die Pro DJ posters van Pioneer. Ik had die zien hangen bij sommige mensen op foto's van hun booths. Vond ik wel shiek, dus waarom niet... Happy, laughing
Iets kopen dus. Hebben ze die niet op voorraad, aangezien je zegt dat je ze pas volgend jaar kan bestellen?
diddy    posted on 03-01-2008 13:57
Jaah dit jaar is het voorbij met kalenders uitdelen. Ik weet niet of je iets moet kopen maar je moet je wel lid maken op pioneer.be
User edit by diddy on 03-01-2008 @ 15:05:54 (4%)
Ghost-Andries    posted on 03-01-2008 13:58
Poster: MissSalem
Eigenlijk wel een interessante topic. Happy, laughing Zelf zocht ik die Pro DJ posters van Pioneer. Ik had die zien hangen bij sommige mensen op foto's van hun booths. Vond ik wel shiek, dus waarom niet... Happy, laughing
Iets kopen dus. Hebben ze die niet op voorraad, aangezien je zegt dat je ze pas volgend jaar kan bestellen?

ja inderdaad ik heb er ook al zien hangen bij sommige mensen hun booth! zo een lange voor verticaal te hangeCryzou goed passen op mijn kamer!
Ghost-Andries    posted on 03-01-2008 13:59
Poster: diddy
Vraag eens aan leed :p

Hopen als lead online is dat hij deze topic ziet en mij kan helpen!Crymaar alvast bedanktCry
MissSalem    posted on 03-01-2008 14:09
Poster: diddy
Jaah dit jaar is het voorbij met kalenders uitdelen. Ik weet niet of je iets moet kopen maar je moet je wel lid maken op pioneer.com

Pioneer.com... Ik kwam uit op een website over boeren... Pioneer.be ging al veel beter.
Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 01:31
Veel product posters kun je ook gewoon downloaden.
Als je normaal op de link klinkt download moet je er een paar vinden.
Natuurlijk heb je dan gaan mooie poster maar dan kan je toch tenminste even verder.

edit:

Mensen let even op dubbelpost.
Ik zie er hier nu al direct 3.
Probeer EDIT te gebruiken in het vervolg
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 04-01-2008 @ 01:32:21 (54%)
Jer    posted on 04-01-2008 08:12
Ben ook opzoek naar een poster, tervervanging van de numark. Maar inderdaad nergens hebben ze die.
Vroeg eerst nog bij correct of ze die vlaggen van pioneer verkochten maar nee. Ze hangen daar voor de sfeer.
User edit by Jer on 04-01-2008 @ 08:13:11 (100%)
Lead    posted on 04-01-2008 16:02
Poster worden er niet in grote aantallen gemaakt. Er zijn weinig kant-en-klare posters te vinden alhoewel er wel wat ontwerpen te verkrijgen zijn... Maar die moet je dan weer zelf laten printen voordat je ze aan de muur kunt hangen.

Het probleem met een poster is de verzending. Het is relatief duur om een poster netjes te versturen aan iemand, vouwen is zonde natuurlijk Winking my eye
Let the BASS be louder
Ghost-Andries    posted on 04-01-2008 16:05
en waar kun je dan van die kant en klare posters vinden die je nog zelf moet late drukken?
Jer    posted on 04-01-2008 22:32
Poster: Lead
Poster worden er niet in grote aantallen gemaakt. Er zijn weinig kant-en-klare posters te vinden alhoewel er wel wat ontwerpen te verkrijgen zijn... Maar die moet je dan weer zelf laten printen voordat je ze aan de muur kunt hangen.

Het probleem met een poster is de verzending. Het is relatief duur om een poster netjes te versturen aan iemand, vouwen is zonde natuurlijk Winking my eye

Ik ben ook wel bereid om ervoor te betalen hoor. als hij maar nie zo duur als me cdj 400 is.
PatrickBeuken    posted on 04-01-2008 22:41
Dan kun je net zo goed een eigen foto of photoshop creatie op poster formaat laten afdrukken.
MissSalem    posted on 05-01-2008 07:37
Poster: PatrickBeuken
Dan kun je net zo goed een eigen foto of photoshop creatie op poster formaat laten afdrukken.

Kan je dat eigenlijk ook laten doen in een copycenter ofzo? Ik zie mij maar niet rondlopen met fotopapier thuis.
PatrickBeuken    posted on 05-01-2008 11:26
Ja, dat bedoel ik ook.... Bij een copycenter o.i.d. Ik denk niet dat je meer kwijt bent dan bij een poster uit een winkel ofzo.
Ghost-Andries    posted on 05-01-2008 12:22
Poster: PatrickBeuken
Ja, dat bedoel ik ook.... Bij een copycenter o.i.d. Ik denk niet dat je meer kwijt bent dan bij een poster uit een winkel ofzo.

ik heb ooit zo al een foto laten afdrukken en ik heb toen 8euro betaald! en dat was juist zoals in de winkel dus als ik een goeie foto vind van pioneer pro dj ofzo laat ik dat ook zo doenCrymaar het probleem is dat ik geen orginele foto vindCry
bastianhecker    posted on 05-01-2008 13:02
ik wil er ook al vet lang een ! maar ik kan ook nergens vindenUnhappy ben dus niet de enige waarbij het moeilijk gaat!
Ghost-Andries    posted on 05-01-2008 13:12
ofwel als je een goed foto programma hebt, zelf iets make met foto's van pioneer enzoCrydas misschien ook een optie!
Sunrise8    posted on 05-01-2008 13:20
Poster: Ghost-Andries
ofwel als je een goed foto programma hebt, zelf iets make met foto's van pioneer enzoCrydas misschien ook een optie!

hier op djr bij downloads genoeg te vinden lijkt me aan plaatjes, anders google is ook altijd nog goed voor wat leuke plaatjes Happy, laughing
Music made me who i am
Ghost-Andries    posted on 05-01-2008 13:22

Dit is geen poster maar dit vind ik echt Vet!!Cryik vraag mij wel is af waar die dat gehaald heeftCry
Sunrise8    posted on 05-01-2008 13:22
Poster: Lead

ik heb ook wel eens posters besteld bij een site, die doet dat soort dingen. large popmerchandising (komt misschien bekend voor) en toen kreeg ik ze keurig opgerold in een (redelijk) sterke doos precies op maat waar de posters inzaten. lijkt me iets voor pioneer dan?
en de verzendkosten waren gewoon normaal
Music made me who i am
Sunrise8    posted on 05-01-2008 13:23
Poster: Ghost-Andries

Dit is geen poster maar dit vind ik echt Vet!!Cryik vraag mij wel is af waar die dat gehaald heeftCry

heeft die zelf gemaakt met kleine mdf blokjes (stond bij zijn dj set booth)
Music made me who i am
Ghost-Andries    posted on 05-01-2008 13:25
ah dat had ik niet gezien!Cry

391 Users online: 275 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 64.850
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.617.148