Moeilijk hoor. Allemaal belangrijke argumenten voor de opties.
Optie 4 laten vallen. Vanwege je studie komt laptop misschien vanzelf.
Optie 3 niet belangrijk. De winkel waar je optie 1 of 2 laat uitvoeren kan je vragen je te helpen de tweeter te installeren.
Als geluidskwaliteit en looks belangrijk is kies je voor de Xone:42.
Als je je mateloos ergert aan een enkele besturing en liever met cd's werkt een tweede iCDX. MAar misschien kun je je PC snelheid laten opvoeren?
Ik zou eerst voor de 2e numark gaan. Als je je pc niet lekker werken vond zou ik niet graag met een beest van een mengpaneel staan, zonder er een deftige mix mee neer te zetten.
Dan kun je al lekker met cd'tjes draaien, en later nog een betere mixer aankopen. Maar dan heb je tenminste al een volledige set.
Iedereen begint met een eerder low budget booth. Je AA zal ook z'n mixwerkwerk doen (niet zoals een xone maar het principe van een mixer is er toch :D:p).
1 cdx en een mixer, erg ver ga je daar niet mee komen. Als daar nog eens bij komt dat je vdj niet makkelijk werken vin sta je daar met een mooie mixer en Icdx zonder er leuk mee te kunnen mixen.
Ik heb nu eigenlijk 2x hetzelfde gezegd maar kom :p
Eerst 2e numark,
Dan mixer,
Dan pc
np het leek me gewoon de meest logische oplossing, al zie je die zelf niet altijd direct
Post dan maar eens een foto van je setje !!
Ik ga verder studeren have fun met het draaien
Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Ik zou gewoon iets doorsparen en een laptop kopen.
Want ik weet niet of je ouders meebetalen aan een laptop als het voor school is.
Misschien ff vragen en anders gewoon die 2de iCDX kopen.