Ooit Wel Eens Muziek Kwijtgeraakt (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Switchon    posted on 01-01-2008 20:18
Het is dat ik nu net dit probleem heb gekregen dat ik benieuwd was of jullie het ook wel eens hebben meegemaakt. Ik heb net namelijk de eer gehad dat mijn desktop pc naar de ***** is. Er zit iets in de software fout volgens mij maar moet er nog iemand naar laten kijken. Maar nu komt het leukste gedeelte en dat is dat ik net heel veel nummers (omdat ik nog maar net begin) gedownload heb en nu zeg maar zo'n beetje weg zijn... Daar gaat je collectie dan hatsjikidee...
Ook wel dom van me dat ik niks geback-upped heb. Jah wel veel maar lang niet alles. Een trap in je zak noem ik dit.. Ik kan bestanden ook niet verplaatsen of overkoppieren dus dat werkt ook lekker mee..

Iemand die hetzelfde wel eens heeft meegemaakt?

Groetjes!

What do you think about Ooit Wel Eens Muziek Kwijtgeraakt ??

Vote :   

Switchon    posted on 03-01-2008 01:04
@ Gery:

Dat zou vet lullig zijn zo'n blikseminslagCry

en net als ccc al zegt, Dit is ook de eerste keer dat ik een probleem heb met mijn computer heb
hopelijk ook meteen de laatste want super *** om je bestanden terug te krijgenCry.
Jah dat risico loop je nou ook met die mp3tjes tegenwoordigWinking my eye
Gery    posted on 03-01-2008 14:03
Poster: ccc
ff offtopic:
Waarom backup je dan alles als een mac bijna nooit vastlooptConfused?

Dus jou moraal van het verhaal klopt bij deze al niet.

tochwel.

TimeMachine is het automatisch backupprogramma ingebakken in OSX, en zorgt dat elk bestand dat ooit op je mac staat gebackupped is, dit is meer voor docuenten en zo die ik zou verneuken door slechte veranderingen te saven of per abuis te deleten (want op mac is het zo in tegenstelling tot windhoos dat delete = delete)

mijn muziek staat niet op mijn mac zelf, maar op een externe schijf, die ik altijd mee heb on the road, vandaar de backup!

het is sowieso altijd veilig om een backup te hebben van al e gegevens, je mag nog het stabielste systeem hebben, als je hard drive zelf naar de vaantjes gaat ben je toch alles kwijt...
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 6.463 days.
 Post CommentThat would be 215.4 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

168 Users online: 60 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 470
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.868