Dit zijn denk ik wel de 10 platen die ik het meest gedraaid heb dit jaar, en die ik zelf echt veruit het best vind.
Timmy Vegas - Call my name (Knee Deep dub) Souza - Guilty (Eddie Thoneick remix) My Friend Sam - My pleasure (E-Squire mix) Gregor Salto - Decision Chuckie & Hardwell - Guess What (JustB. What the hell bootleg) Sean Paul - Temperature (Beasley & Bruze remix) LBL ft. SAS - Get Dumb Dada life - The great fashionista swindle (LBL remix) LBL & Angello - Show be love (Hardwell bootleg) Booka shade - Body language (Tocadisco remix)
Verder verklapt deze mix de artiestennaam waaronder ik verder wil gaan (Jorrit kan echt niet), ben benieuwd wat jullie ervan vinden... (JustB., J.B. zijn mijn initialen, en Just be is ook wel een mooi statement)
Feedback is wederom welkom (Verwacht geen spectaculaire mixes, tis gewoon een soort van compilatie )
What do you think about [M] JustB. - Top 10 2007 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
nou niemand heeft nog gereageerd in dit topic . ik vind je nieuwe naam inderdaad beter. ook leuk dat je 10 meest gedraaide een nr is van jezelf :P.
EDIT: ja klinkt prima hoor. vond alleen dat decision beetje raar ingemixt was ten opzichte van de andere nummers, maar klinkt wel leuk :D
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 13-01-2008 @ 13:46:34 (93%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.