Mixen opnemen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MissSalem    posted on 29-12-2007 19:09
Ik vroeg me af... Straks ga ik mijn installatie gaan halen en moet ik mezelf zien te promoten her en der in de buurt. Ik weet dat de meesten een mixtape in cafés droppen. Maar nu komt het: hoe maak je zo'n mixtape?

Kan dat via je cd-spelers, of moet daar iets tussen? Kan iemand wat uitleg geven?

PS: Ben nogal snel aan de slag gegaan, eigenlijk vergeten te kijken of er al zo'n topic was... Mijn fout.
User edit by MissSalem on 29-12-2007 @ 19:10:24 (36%)

What do you think about Mixen opnemen ??

Vote :   

moraes    posted on 14-02-2008 20:51
Poster: ilseentje
Hoop dat ik een linkje mag plaatsen naar een ander dj forum.
Anders mag de link verwijdert worden hoor.
Hier staat de volleddige uitleg:
http://www.aboutdj.nl/content/view/10/50/1/0/

ik heb dit gelezen en dit is voor windows. weet iemand hoe dit werkt met een mac?
DJArvee    posted on 15-02-2008 10:31
Audacity voor mac downloaden

http://audacity.sourceforge.net/download/mac
Dubbelyou    posted on 22-02-2008 16:16
Ik zelf gebruik cool edit pro 2, alleen zit ik met een probleem.
Ik gebruik dit met een laptop en de line zit op mijn record van de mixer en gaat naar minijack op de microfoon van de laptop.

Alleen wat ik ook doe, de geluidskwaliteit blijft slecht. Kan dit aan de laptop geluidskaart liggen? of is dit instellings gewijs?
b3rtj3    posted on 23-02-2008 00:19
Poster: Dubbelyou
Ik zelf gebruik cool edit pro 2, alleen zit ik met een probleem.
Ik gebruik dit met een laptop en de line zit op mijn record van de mixer en gaat naar minijack op de microfoon van de laptop.

Alleen wat ik ook doe, de geluidskwaliteit blijft slecht. Kan dit aan de laptop geluidskaart liggen? of is dit instellings gewijs?

Ik had hetzelfde probleem op het begin maar had i.p.v. de record van de mixer de booth uitgang gebruikt, zodat ik het geluidsniveau kan aan passen via de mixer zelf. Want ik een master, een record en een booth uitgang. En het werkt nu perfect.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

206 Users online: 119 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 36.001
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.729.392