Waarom afgeven op andere stijlen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 29-12-2007 12:12
Ik kom het hier regelmatig tegen dat mensen afgeven op een andere stijl als de stijl waar zij zelf van houden. Mensen die van minimal houden geven af op trance en verklaren het dood. Mensen die van techno houden die afgeven op jump en hard roepen dat de hype over is etc. Dit zijn slechts 2 voorbeelden maar over het hele forum kom je het vakker tegen. Alsof er een wedstrijd gaande is welke stijl het meest populair is en alleen de winnaar is goed en de rest moet opzouten. Ik vind het persoonlijk de meest grote onzin om hierop af te geven. Ik ben juist blij met al die variatie in de muziek. Ik bedoel, als alle mannen alleen maar van blonde vrouwen zouden houden werd het ook 1 grote pleuriszooi op de wereld omdat we daar allemaal achteraan zouden rennen en jaloers zouden zijn op de persoon die een blonde vrouw zou hebben. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, ook qua muziek, werd het 1 grote saaie zooi. Daarbij, ergens van houden, van een bepaalde stijl, hoeft niet te betekenen dat je een ander zijn stijl hoef af te branden. Volgens mij zou er eens minder in hokjes gedacht moeten worden en als je een bepaalde stijl niets vind, laat het dan gewoon aan je voorbij gaan zonder meteen een negatief oordeel uit te spreken. Het slaat nergens op, je wint er niets mee en niemand word er beter van. Sjo, de laatste serieuse noot van Dj Granny van dit jaar Cry

Allemaal een muziekaal, tolerant en vooral prachtig 2008 gewenst van ArCee.

What do you think about Waarom afgeven op andere stijlen ??

Vote :   
Dubbelyou    posted on 01-02-2008 14:39
De discussie over de stylen is eigenlijk de zelfde eindeloze discussie als dit topic helaas..

Mensen zullen altijd blijven kraken of meningen uitten over de muziek die zij niet lief hebben..

Im in for the techno / hardtechno en schranz, nonetheless hou ik bijna van alle dance stylen maar daar loop ik lang niet zo warm van als van techno. Af kraken heeft dus ook geen nut :D

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

634 Users online: 319 Guests (315 Unknown)
Pages generated today : 59.659
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.611.957