Laatst was er een topic waar gespoken werd over een programma wat helpt bij het mixen in key. Nou weet ik dat www.mixedinkey.com hiervoor gebruikt kan worden, maar ik weet mij te herinneren dat er ook een (gratis) alternatief was. Kan iemand mij helpen, want ik kon het niet meer terug vinden via de search functie.
What do you think about Mix in key programma ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik neem aan dat je met key bedoeld de klank?! check even http://mixmeister.com/images/screenshots/screenshot-studio-1280x990.jpg wel niet gratis, maar zal wel moeilijk worden om een gratis software te vinden
vaak is het zo dat dj's de zelfde klanken door willen voeren in hun mix...(key) daarmee kan je alle mp3, wav, ed op klank selecteren...
ik gebruik het voor de spectrum en kijken of de melodie (thema) door loopt. niet alles met de zelfde key is en past bij elkaar in de mix!! goed om live sets te pré checken! maar verdomd handig is het wel!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.