vandaag via de dj-shop dit adres doorgekregen en heb al uuren leesplezier gehad.Ik zal mij dankort eens voorstellen,mrwhoopie dus

;nick al jaren in gebruik en verwijsd naar de ijscar in alle gta-games(meest favoriete game aller tijden en ban dan ook een grote fan van de reeks)ik draai voornamelijk kleiner fuiven(chiro,chrysothomos,bruiloften ed.)niet het geen wat de meeste hier doen dus

.Mijn Gear bestaat momenteel uit 2cdj100's en een cdj1000mk3 en sinds vandaag een allen & heath xone92.Ik heb lang staat twijfelen tussen de djm800 en deze,enik vind hem niet mooi staan in de case(pioneer case,die ik ook maar mee besteld heb),ik vond het jammer dat de effecten die de pioneer had er niet op staan(maar dat los ik wel op met de effector die ik hier nog heb liggen van de cdj100s via send & return)maar toen ik het verschil van klank hoorde tussen de allen en de pioneer begreep ik opeens niet dat iedereen zo graag een pioneer wil

de allenklinkt echt dubbel zo goed en de faders voelen niet jbsystems aan.Hopelijk gaat deze mixer mij voor de rest ook bevallen en mijnooit in de steek laten,upgrades die ik nog ga doen zijn:2e cdj1000 en seranto scratch en eventueel een 2e macbook.
Hopend op veel toffe topics en gesprekken zeg ik dus hallo allemaal