Software
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 28-12-2007 18:19
hoi hoi,

ik ben opzoek naar Dj software voor in een discotheek, (eventueel met videoclips) er stond eerst VME op, maar na een beetje ruzie gehad te hebben met VME hebben we dat contract laten beeindigen,

mocht iemand dj software weten, waarbij je ook videoclips (eventueel foto's e.d in een diashow) kan laten zien op een extern scherm.. (dj software scherm op mijn scherm, video clips/foto's afspelen op schermen in de zaal) dan hoor ik het graag,

kwa dj software heb ik zelf een belang bij BPM studio, puur omdat het simpel is en lekker werkt, maargoed,

mocht iemand een programma weten waarbij ook video clips op een extern scherm getoont kunnen worden, alvast bedankt.

(en ja, de pc heeft 2 video uitgangen)

zo ziet het vme systeem dat ik gebruikte eruit:
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 28-12-2007 @ 20:11:29 (8%)

What do you think about Software ??

Vote :   

Luxx    posted on 28-12-2007 19:17
even je plaatje verkleinen. die fucked nu met de layout namelijk.
waar was die ruzie eigenlijk over? vond dat vme wel leuk ..
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 28-12-2007 20:11
het systeem was kapot, en fout meldingen, de vme service was beetje fcked up,
ze beloofden van alles, maar kwam niks van terrecht, maar wel het vme abbonement gewoon doorbetalen,

ik heb btw al een prima top programma gevonden(Y),
de nieuwste Virtual dj, heeft ook video + effecten, (komt een balkje tevoorschijn met de titel+artiest van het nummer, foto album enz.)
ccc    posted on 28-12-2007 20:48
Hoe kwam je eigenlijk aan de clips als ik vragen mag?
tairip    posted on 28-12-2007 23:26
Poster: ccc
Hoe kwam je eigenlijk aan de clips als ik vragen mag?

Van VME lijkt me Winking my eye Je hebt een contract met hun net als die muzieksystemen werken in kroegen e.d!
P.s. je kan ook clips kopen op DVD er zijn 2 serieuse organisaties die dat doen in NL.
Cyspoz    posted on 29-12-2007 10:31
Numark Cue is misschien ook een mooi alternatief om eens naar te kijken.
Tomazos    posted on 29-12-2007 19:44
Poster: tairip

Van VME lijkt me Winking my eye Je hebt een contract met hun net als die muzieksystemen werken in kroegen e.d!
P.s. je kan ook clips kopen op DVD er zijn 2 serieuse organisaties die dat doen in NL.

inderdaad, we kregen een cdrom van vme,

welke 2 organisaties doen dat? goed voor dit systeem maar ik wil mischien ook het dvd mixen erbij pakkenWinking my eye,
was al even opzoek maar kon niks vinden
Luxx    posted on 29-12-2007 19:51
Poster: Tomazos

ik heb btw al een prima top programma gevonden(Y),
de nieuwste Virtual dj, heeft ook video + effecten, (komt een balkje tevoorschijn met de titel+artiest van het nummer, foto album enz.)

ik had daar laatst een demo video van gezien op youtube. zag er dik gruwelijk uit. als je dat met externe controller kan aansturen kan je daar dikke shit mee hoor!
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 30-12-2007 06:04
zekers:D,

maja, alles werkt, aangesloten, alleen nog even een programma/driver downloaden zodat hij ook ziet dat er 2 schermen op de pc zijn aangesloten,
Luxx    posted on 30-12-2007 12:14
Poster: Tomazos
zekers:D,

maja, alles werkt, aangesloten, alleen nog even een programma/driver downloaden zodat hij ook ziet dat er 2 schermen op de pc zijn aangesloten,

ok kom ik binnenkort wel een keertje kijken denk ik. hebben jullie dan ook externe controller of nog steeds via dat touch-screen?
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 31-12-2007 21:59
touchscreen, die is kapot, ik zal binnenkort een nieuw touchscreen aanschaffen
RenéKuppens    posted on 01-01-2008 14:11
in THE Energy hebben ze wel eens een setje met NUMARK CUE staan

ideaal!
ccc    posted on 01-01-2008 14:15
Poster: tairip

Ja dat leek mij ook logisch. Happy, laughing

Ik had dat antwoord dan ook verwacht en wilde hem daarna vragen hoe hij dan nu aan zijn clips zou komen.

Hij heeft dan wel virtual dj, maar geen clips.

This is an old Topic

No new postings for 6.465 days.
 Post CommentThat would be 215.5 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 51 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 589
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.987