Het grote vuurwerk topic!!! (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Ga jij vuurwerk kopen?

-Ik vind er niks aan
-Ik ga alleen kijken
-Ja, maar niet meer dan 50 euro
-Ja, ik koop voor meer dan 50 euro

Voting is only possible for our Members
DNR    posted on 27-12-2007 22:28
Hey mede DJRers,

Het leek mij wel een leuk idee een vuurwerk topic aan te maken omdat morgen de vuurwerkverkoop dagen beginnen.
Hierin kan je gewoon alles over vuurwerk kwijt.
Bijvoorbeeld: Collectie foto's, wat je hebt gehaald, of je wel gaat kopen enz.

ojah, vergeet de poll niet

En alvast een gelukkig nieuwjaarCry

What do you think about Het grote vuurwerk topic!!! ??

Vote :   

OneSixty    posted on 29-12-2007 15:07
haha :p met de rotjes die ik heb krijg je niet eens iets stuk =D

dus dan moet ik het maar handmatig stukmaken..... Cry
LSunicaXL    posted on 29-12-2007 17:09
Ik koop maandag alleen denk ik een mooi vuurpijl pakketje van 30 euro ofzo en dan vind ik het wel mooi!
Heb ook nog 500 rotjes van vorig jaar, geef ik denk ik ook bijna allemaal wel aan mn buurjongetjes ofzoCry
Sunrise8    posted on 29-12-2007 20:57
jaa het is binnen. gisterochtend eiglijk al. gewogen en ik kom op een totaal van 17 kilo  *schaam schaam*. volgend jaar serieus een stuk minder. jullie zijn getuigen :P
Music made me who i am
W.i.M    posted on 29-12-2007 22:55
Poster: Sunrise8
jaa het is binnen. gisterochtend eiglijk al. gewogen en ik kom op een totaal van 17 kilo  *schaam schaam*. volgend jaar serieus een stuk minder. jullie zijn getuigen :P

17 kilo aan vuurwerk, hoeveel weken ga je over het afsteken doen ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Twizz    posted on 29-12-2007 22:56

en toch schrik je wel ff als je daar met 80km/u rijd en 10-20 meter voor je een rotje ontploftCry
kijk dat vind ik dus te ver gaan
(tis da ik die jong zag staan en dus wist dat ik zoiets kon verw88...)
User edit by Twizz on 29-12-2007 @ 22:56:37 (54%)
Laidback    posted on 29-12-2007 23:03
Poster: W.i.M

17 kilo aan vuurwerk, hoeveel weken ga je over het afsteken doen ?

oow.. das zo weg.. grote vuilniszak.. alles erin.. beetje benzine.. aansteken en "heel hard" wegrennen..

Poster: Twizz

en toch schrik je wel ff als je daar met 80km/u rijd en 10-20 meter voor je een rotje ontploftCry
kijk dat vind ik dus te ver gaan
(tis da ik die jong zag staan en dus wist dat ik zoiets kon verw88...)

ik had het vanmiddag nog met een vlinder of iets in die richting..  hele rustige weg. buiten de bebouwde kom..
lekker gassen dus.. opeens een Klap en flits..  tis dat ik niet snel schrik anders had ik er nu denkik niet zo leuk bij gezeten..  kon die jongens wel afschieten.. 
Bart_    posted on 30-12-2007 12:14
Gister ook vuurwerk gaan halen.. Natuurlijk op de kosten van m'n vader, ik ga echt geen geld in vuurwerk steken (geld van mezelf) kben nu aan het sparen voor subs en een hp, dus dat gaat nu even voor Winking my eye

kmocht voor 30 euro kopn van m'n pa, en kwam op €32.50, m'n vader was dus tevreden en ik ook.. Paar kleine pijltjes, wat pirates, wat black bermuda's, rookbommetjes, nog wat klein grut en een 10.000 klapper (30.000 klapper was uitverkocht Unhappy )
User edit by Bart_ on 30-12-2007 @ 12:15:30 (3%)
DNR    posted on 30-12-2007 12:48
ik zit nu op 200 euro.. vind het wel genoeg nu.

een aantal sierpotten, grote lading thunderkings en nog wat spul.

ik red me wel.
AndersHJ    posted on 30-12-2007 13:18
ik vind nix aan vuurwerk, wel eens leuk om te zien ...
Maar om daar zo men geld in hangen, nee danku. Ik vind het weggesmeten (in dit geval ontploft :p) geld.

WEL leuk als de stad zo eens een grootse vuurwerkshow organiseerd :p
jelle89    posted on 30-12-2007 13:21
serieus, ik verneuk mn geld liever aan DJ Equipment
Bastian    posted on 31-12-2007 18:22
Vandaag met me vader en oom toch nog even achterom geweest naar Kapellen (België ja).
Resultaat
Die strijkers vind ik toch wel erg leuk:D
RenéKuppens    posted on 31-12-2007 18:51
Poster: Bastian
Vandaag met me vader en oom toch nog even achterom geweest naar Kapellen (België ja).
Resultaat
Die strijkers vind ik toch wel erg leuk:D

Mooi spul he

hier in de buurt hoor je alleen maar bels vuurwerk met gewonen rotjes val jeniet eens meer opWinking my eye
De eerste vuurwerkwinkel licht op nog geen 500 meter(Belgie)

Black bemuda's
Dieptebommen
Nitraten
en weet ik wat voor zooiWinking my eye
Bouncy    posted on 01-01-2008 11:54
Voor de mensen die in de buurt van arnhem wonen en veel ste veel geld hebben uitgegeven aan vuurwerk, jammer, want door de mist kon je je eigen vuurwerk niet meer zien!
ccc    posted on 01-01-2008 11:54

Is het niet zo dat je in belgie een vergunning nodig hebt om vuurwerk te kopen, als belg.

Gister 2 vuurpijlen in men buurt ontploft.

Pijl bleeft in pvc vast steken en ging niet de lucht in. En dat was wel shit.

User edit by ccc on 01-01-2008 @ 11:55:52 (100%)
Bart_    posted on 01-01-2008 12:01
ik kom ook uit belgie, en ik ben ook in nederland gaan kopen...
gewoon omdat m'n vader die mensen kennen en we zo korting kunnen krijgen.. Thumbs Up
overigens zit heel de straat voor de oprit rood Cry (leuke dingen, die 10.000 klappers)
ook ben ik erachter gekomen dat 2 black bermuda's aan elkaar, een leuk effect krieeerd :D
kheb nog een heel pak pirates over Cry
Wout-r    posted on 01-01-2008 12:03
Wij hadden wat pijlen en potten uit Duitsland,, ging goed! :p Alleen beetje jammer van de mist...
Sunrise8    posted on 01-01-2008 12:21
zoo nieuwjaar Happy, laughing iedereen gelukkig nieuwjaar hier dus nog.

mist? welke mist. bij ons was de mist alleen maar van alle rook, kon niet eens meer normaal ademen, niet normaal. heel nederland stond zo'n beetje blauw denk ik :P.
maar wat wil je na 3 chinese matten achter elkaar Happy, laughing

maar mijn vuurwerk ging prima :D supermooi. alleen  volgend jaar toch met een wat minder budget wat gaan uitgeven. want *** was echt te veel Happy, laughing
Music made me who i am
Wout-r    posted on 01-01-2008 12:25
Poster: Sunrise8
zoo nieuwjaar Happy, laughing iedereen gelukkig nieuwjaar hier dus nog.

mist? welke mist. bij ons was de mist alleen maar van alle rook, kon niet eens meer normaal ademen, niet normaal. heel nederland stond zo'n beetje blauw denk ik :P.

Ja dat denk ik ook wel ja! :P Maar bij ons (int oosten) was het wel heel mistig hoor! Soms ging een vuurpijl de mist in en hoorde je alleen maar een knal en een paar knetters Cry
bramv    posted on 01-01-2008 12:26

@ sunrise, wij dachten ook dat het door het rook kwam. Maar het was ook voor de helft mist.

donkey    posted on 01-01-2008 14:51
hier (belgisch limburg) viel wle mee, alleen wat weinig wint waardoor de rook bleef hangen, was echt zwaar bale, soms zag ik gewoon niks meerCry voor de rest wel ekker kunnen knalle Cry
Maniax
DNR    posted on 01-01-2008 16:24
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!

wat heb ik weinig mee gemaakt van het vuurwek. wat een mistUnhappy

kon alleen mn eigenpotjes zien. het leek wel dood buiten. Niemand verder te zien zo erg.

Maar verder een mooie dag gehad:D
right1    posted on 01-01-2008 16:39
dit jaar hebben we niet ons eigen gras in de fik gezet maar het gras van de buren.
Erg gelukkig erme waren ze niet. :o
Laidback    posted on 01-01-2008 17:34
Poster: Bouncy
Voor de mensen die in de buurt van arnhem wonen en veel ste veel geld hebben uitgegeven aan vuurwerk, jammer, want door de mist kon je je eigen vuurwerk niet meer zien!

ik woon in doetinchem..
het was hiet net 1 of ander oorlogsgebied.. je zag helemaal niks, je hoorde alleen Hele harde klappen..
normaal fiets ik in 10 min naar de stad..
ik was nu gewoon IN ME EIGEN STAD!! de weg kwijt! 
Twizz    posted on 01-01-2008 17:47
gister een knockout op 1 meter van me gezicht ontploft(en dan bdoel ik het balletje dat eruit vliegt)
WOW

en wij zagen ook helemaal niets in gemert
Lukaz    posted on 01-01-2008 21:18
Zonde voor de mensen die mooie siervuurwerk hebben gekocht...
in groningen was de smog dikte èènheid 408 (weet niet meer waarin ze dat meten) en met 200 zie je al niks meer. dus van het siervuurwek zag je helemaal niets..

ik koop zelf geen vuurwerk:D
User edit by Lukaz on 01-01-2008 @ 21:19:13 (4%)

285 Users online: 188 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 30.985
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.029.013