Poster: Twizz
dan heb je wss een volledig analoge mixer en dan zal dat dus onmogelijk gaan. ermoet usb of midi voorziening zijn..
Poster: donkey
Ik heb 2 full duplex uitgangen, ( heb een reloop rmx 40 usb) dus dan zou het wle moeten lukken nrml ? thnx
Poster: LuxxDa met die midi bestanden gaat da ook met reason
waarom zou je in godsnaam midi keyboards aansluiten op je mixer? het is de bedoeling dat je die aan je pc hangt om zo producties te creëren![]()
tegewoordig kan midi ook gewoon via USB worden doorgezonden dus zijn midi in/uitgangen niet eens meer noodzakelijk..
een andere vorm van midi is een .midi bestand. dit is bijv. als jij een remix wilt maken van een bekend nummer. dan typ jij in google bijv in: Clocks.midi
je download dan het midi bestand van clocks en importeer dit in een programma als FL studio. nu heb je de complete melody (bass, drum, synths, piano ALLES) in het programma zodat je niet zelf hoeft proberen na te maken.
Poster: TheMole
Da met die midi bestanden gaat da ook met reason
Poster: Luxxah ok ja ma op reason kutn ge geen .mp3 bestanden openen
elk muziek programma. het is universeel. net zoiets als .mp3 of .wav
alleen geeft midi niet uitzichzelf geluid
Poster: TheMole
ah ok ja ma op reason kutn ge geen .mp3 bestanden openen
@The Mole: even bestand en dan Insert Midi Track (voor reason)
midi is een bestand naam voor een singaal daar weer uitgelezen kan worden door bijv computer of midi controller.
Je kunt met midi een geluid aansturen maar bijv ook een midi gebuiken uit een bestaande plaat dan krijg je de piano roll voor je waar de 'midi' van de originele maker in te zien is:
Poster: Luxx
als jij een remix wilt maken van een bekend nummer. dan typ jij in google bijv in: Clocks.midi
je download dan het midi bestand van clocks en importeer dit in een programma als FL studio. nu heb je de complete melody (bass, drum, synths, piano ALLES) in het programma zodat je niet zelf hoeft proberen na te maken.
Poster: Gagarin12
vraagje: je maakt met een ableton een midiloop (gwn de noten dus in midi), kan je deze dan op enig manier afspelen in reason en dan hier het gepaste geluid via de subtracktor of malstrom aanhangen? de piano roll van ableton is beter als de matrix sequencer van reason en heb geen midikeyboard (maar kan toch geen piano)
waarom zou je in godsnaam midi keyboards aansluiten op je mixer? het is de bedoeling dat je die aan je pc hangt om zo producties te creëren![]()
tegewoordig kan midi ook gewoon via USB worden doorgezonden dus zijn midi in/uitgangen niet eens meer noodzakelijk..
een andere vorm van midi is een .midi bestand. dit is bijv. als jij een remix wilt maken van een bekend nummer. dan typ jij in google bijv in: Clocks.midi
Poster: Bartjens
Als ik dit opzoek dan kom ik allemaal ringtones tegen :S Wat doe ik fout??