Heb hem vandaag ook binnen
ziet er wel mooi uit.
Poster: Lightzone
ff vraagje , heeft ook al iemand uit belgie hem binnen ?
Poster: Ziax
Behalve de belgen
Poster: Ziax
Behalve de belgen
Het maakt niet uit via welke URL (.nl of .be) de kalender besteld is, alle inzendingen komen op dezelfde manier bij Pioneer binnen.
Ik heb net vernomen dat de kalenders voor Belgie nog niet zijn verzonden. Deze zullen halverwege aankomende week (rond de 16/17de) verstuurd gaan worden.
Voor de belgen onder ons : Nog 1 weekje geduld graag....
De nederlanders zouden hem uiterlijk morgen moeten ontvangen.
Als hij er in het weekend niet is, is er wellicht wat mis gegaan met verzending of adressering....
Poster: Flexii
ik kom uit nederland en heb er ook nog geen dus,, zal wel aan de post liggen,, ik woon ook in het zuidelijkste gedeelte van nederland dus ja![]()
iemand uit (zuid-) Limburg die hem al heeft?
Poster: LeadHet maakt niet uit via welke URL (.nl of .be) de kalender besteld is, alle inzendingen komen op dezelfde manier bij Pioneer binnen.
Ik heb net vernomen dat de kalenders voor Belgie nog niet zijn verzonden. Deze zullen halverwege aankomende week (rond de 16/17de) verstuurd gaan worden.
Voor de belgen onder ons : Nog 1 weekje geduld graag....
De nederlanders zouden hem uiterlijk morgen moeten ontvangen.
Als hij er in het weekend niet is, is er wellicht wat mis gegaan met verzending of adressering....
Poster: nils7Als je goed kijkt zie je dat hij wel aan staat. Kijk maar eens naar de Loop In en Loop Out Button
Alleen bij die foto van Cold cut he.... staat die cdspeler nou uit?
Er brand geen enkel lampje...
Poster: LeadAls hij er in het weekend niet is, is er wellicht wat mis gegaan met verzending of adressering....