Poster: jera
zo praat ik normaal nooid hoor:P:P
Ow god nu word ik zelfs aangesproken op me spelling.
Sorry hoor voor de fout, moest snel type, dus dan let ik niet zo goed op mijn spelling!
Zal er de volgende keer rekening mee houden hoor!
Groeten, Jera.:P
Poster: jeraOw god nu word ik zelfs aangesproken op me spelling.
Sorry hoor voor de fout, moest snel type, dus dan let ik niet zo goed op mijn spelling!
Zal er de volgende keer rekening mee houden hoor!
Poster: Lead
Ik zorg wel dat ze bij Tairip/BSE/Groningen terecht komen, kun je ze in hun winkel ophalen
Poster: yogum
Twee minuten geleden ging de deurbel... Met spanning deed ik de deur open, maar... De deur zat nog op slot! Ik pakte een sleutel, draaide de deur open en wie stond daar!? Een mannetje, met een gigantisch pakket. Hij overhandigde het mij en draaide zich om en liep weg.
Flabbergasted stond ik met het pakketje in mijn handen. Mijn ogen gaan langzaam naar het opschrift.
Pioneer Sound.Vision.Soul
Ik doe de deur snel dicht, loop naar de tafel, leg het pakket neer en open het. En wat zie ik daar!?!?!
Een prachtige, supergrootte, gratis (ook niet onbelangrijk :P), Pioneer kalender!!!
Thnx Lead! :D
Poster: robbert
Haha anders maak je er even een drama van!
Jij zou nog op een aantrekkelijke manier kunnen beschrijven hoe je zit te schijten..
Poster: Lightzone
ff vraagje , heeft ook al iemand uit belgie hem binnen ?
Poster: yogum
Twee minuten geleden ging de deurbel... Met spanning deed ik de deur open, maar... De deur zat nog op slot! Ik pakte een sleutel, draaide de deur open en wie stond daar!? Een mannetje, met een gigantisch pakket. Hij overhandigde het mij en draaide zich om en liep weg.
Flabbergasted stond ik met het pakketje in mijn handen. Mijn ogen gaan langzaam naar het opschrift.
Pioneer Sound.Vision.Soul
Ik doe de deur snel dicht, loop naar de tafel, leg het pakket neer en open het. En wat zie ik daar!?!?!
Een prachtige, supergrootte, gratis (ook niet onbelangrijk :P), Pioneer kalender!!!
Thnx Lead! :D