Ben je een beginend/gevorderd Producer en heb je zin om eens iets heel anders te gaan proberen.
Ik zoek max. 10 Producers die samen met mij een nummer willen gaan maken.
Het idee.
10 Producers maken allemaal.
1 Lead
1 Baslijn
en 1 Beat
(Key C)
Dit stuur je naar
Dat wil ik dan als het waren allemaal in elkaar gaan plakken etc.
Dus je krijgt een nummer waar je aan hebt gewerkt maar je weet als het waren niet hoe het is geworden.
Ik zal hem als eerste in elkaar gaan plakken en natuurlijk mogen diegene die hun sample's opgestuurd hebben ook een eigen versie maken.
KNIP
De Eerste Die reageren zijn de 'gelukkige'
Je samples moeten voor 1 Maart naar mij toe gestuurd zijn.
Info:
BMP 132.
Genre House/Club
Qualiteit: Goed!
Bitrate: 320Kbps
Vragen kunnen gesteld worden.
Wil je mee doen post dan even IK DOE MEE om te verkomen dat mensen met vragen automatische in zouden schrijven.
René Kuppens
Poster: MoXeGy
ik wil ook wel eens mee doen. maar ik vraag me nog af wat voor een lead/melo je wil?
Poster: Luxx
en dan ook 128 bpm toch ?
BMP 132.
Genre House/Club
Qualiteit: Goed!
Bitrate: 320Kbps
Poster: Dj-RK
't is eens wat anders dan altijd maar dat 127/128
Poster: Dj-RKHet heeft als doeleinde een Release op mijn independent label RK Records. (www.downloads4djs.eu)
(Dit is puur en alleen voor naams promotie, je zult er in eerste instantie niks aan verdienen)
www.downloads4djs.eu
Dear customer,
Unfortunately we've decided to take our downloads4djs/vinyl4djs site off the air. We feel that due to poor content we cannot provide you the service that is required to maintain a high quality downloadportal.
We would like to thank all of our customers for last years support and wish you all the best for the future.
Poster: Bastian
Dan heb ik slecht nieuws voor je..
Poster: Dj-RK
Dat klopt...
Heb nou een mail gekregen dat wegens tegenvallende cijfers Downloads4djs stopt!
Jammer maar ik kan het nog steets wel ergens
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.