Huh bij mij download die nie
we go listen :D
EDIT:
klinkt wel vet, na een tijdje beetje te eentonig vind ik, maar wel leuk :D. ik ga hem denk ik maar in een mix gebruiken :D die ik dinsdag ofzo ga maken ..
ook wil ik weten, heb je de vocal prime time zelf gemaakt? dus zelf in'gezongen' of ge'jat' :P
trouwens even iets heel anders, nu ik het over een mix heb. ik ga dinsdag ook eens proberen een leuke kerst mix te maken :D. wie dit ook dit is een jatter en schend het copyright recht :P haha. ik was dus de eerste en niemand jat mijn idee. begrepen :P zal wel meoilijk worden, maar ik moet gewoon even goed de nummers uitzoeken
Poster: NickyRomme
omfg
Poster: Sunrise8we go listen :D
EDIT:
klinkt wel vet, na een tijdje beetje te eentonig vind ik, maar wel leuk :D. ik ga hem denk ik maar in een mix gebruiken :D die ik dinsdag ofzo ga maken..
ook wil ik weten, heb je de vocal prime time zelf gemaakt? dus zelf in'gezongen' of ge'jat' :P
trouwens even iets heel anders, nu ik het over een mix heb. ik ga dinsdag ook eens proberen een leuke kerst mix te maken :D. wie dit ook dit is een jatter en schend het copyright recht :P haha. ik was dus de eerste en niemand jat mijn idee. begrepen :P zal wel meoilijk worden, maar ik moet gewoon even goed de nummers uitzoeken
checker de check check..