Zo, weer eens een vraagje van hieruit!
Gelukkig weer up and runing;
Ik ben enige tijd helaas ff uit de running geweest na een periode 'ziektewet' om het maar even een naam te geven,maar weer op de been, en belangrijker, weer aan het draaien geslagen!
Nu heb ik hier ondertussen zowat 350 cd's rondslingeren, maar gezien dat meer een 'onbewuste verzameling' vanuit vroeger is geweest, heb ik besloten te gaan sorteren, en opnieuw begonnen met een setje cd's te kopen zojuist.
Mijn bedoeling is, áls dat mogelijk is, één mooi gevulde cd koffer te gaa maken, die zowat alles bevat, om een leuke avond draaien mogelijk maakt. Gevarieerd dus kwa stijlen, en van ales wel iets, om zo voldoende voort te kunnen borduren op welke stijl dan ook, om een avondvulende set te kunnen neerzetten, zonder al te veel 'mis te pakken' of er tijdens het draaien achter te komen dat iets goed in de smaak blijkt te vallen bij het publiek, maar er (veel) te weinig van bij te hebben.
Niet dat dit dus mijn enige koffer gaat worden, maar wel één velzijdige, en vooral complete die mij niet in de steek gaat laten als het er opaan komt!
Waar praat ik dan
vooral over? -Voornamelijk dus (privé

feesten. De goede commerciele bekende Tracks dacht ik dus. Een dtapje terug in de tijd met gezellige 80's en 90's. Wat bekendere Dance. Toch wat algemenere 'club' gezien ik dat altijd wel lekker vind, een deel nederlandstalig. En wat richting de feest/apresski kant. Zo ver was ik zelf al met denken.
Nu is mijn vraag aan jullie, hoe denk jij over de vulling van die specifieke allround-koffer. Hoe zal ik die met jullie advies gaan opbouwen. Wat mag ik zeker niet vergeten. Kortom, wat lijkt jou een degelijke opbouw, van hetgeen ik zojuist ben begonnen proberen te gaan beginnen!?
De eerste cdtjes die ik zojuist weer heb gekocht, dus mijn start, even opgesomd...
Dit gezien ik ind e huidige verzameling reeds vooral oudere cd's heb, en dus even wat bekende muziek wou toevoegen!
- Everybody dance now (Oudere Dance hits)
- Dance Classics tot 50 (Oudere Dance hits)
- 538 Dancesmash hits 2007 (Commercieel Populair)
- Hitzone best of 2007 (Commercieel Populair)
- Superhits 2007 (Commercieel Populair)
- DAMN Best of 2007 (Commercieel Populair)
- Hardstyle Top 50 (Maar da's en uitzondering naar persoonlijke smaak :P )
Alvast bedankt voor de adviezen mensen!!!
Glad to be back :P !