Dit is mijn eerste versie van een mash up die ik gemaakt heb van waters of nazareth van justice en no good van de prodigy genoemd no good water. Ik vind em nog niet 100 procent het is ook pas de eerste versie, ik wil er toch nog een paar stukjes uithalen en wat meer vocals er in steken.
Link in HM,
Ik zou graag jullie commentaar horen wat ik er aan kan verbeteren.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T] No Good Water - Justice vs The Prodigy ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb al een paar aanpassingen gemaakt zo heb ik het orgeltje in de intro sneller laten stoppen en dat een stukje no good in het midden er uit gelaten ik zal de nieuwe versie wel is online zetten als ik nog wat meer verbeteringen heb gemaakt.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.