Muziek set.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 18-12-2007 21:43
Ik kon er via de Search niets over vinden maar wat ik mij afvraag: Als ik ergens moet draaien dan heb ik meestal thuis de set voor die avond al klaar gezocht, ook een beetje afhankelijk van de plek waar ik draai. Ik ben Trance dj dus willen ze uplifting? tech/hard misschien en daar stel ik dan een set voor samen. Beetje opbouw erin, aghankelijk van de tijdsduur van de set, zoeveel platen erin die geheid de vloer volhouden en eventueel wat cooldown op het einde. Nu schijnen er ook collega's te zijn die gewoon een volle koffer hebben en gewoon pakken wat ze op de bewuste avond bedenken. Hoe doe jij dat eigenlijk?? Cry

ArCee.

p.s: Als er per ongeluk wel al een topic over bestaat, solly Cry

What do you think about Muziek set. ??

Vote :   

bartezzz    posted on 18-12-2007 21:55
ik gooi gwn al me bruikbaren cd's in een map of koffer (licht r aan hoe veel k mee neem) en dan verzin k terplekken wel wat ik draai want je moet natuurlijk wel een beetje rekening houden met de zaal en wat ze willen horen. maar k maak wel van tevoren een lijstje met nummers die goed bij elkaar passen en dat zoort dingen gwn als hulpmiddel :P
D-wan    posted on 18-12-2007 22:13
Poster: ArCee
Ik kon er via de Search niets over vinden maar wat ik mij afvraag: Als ik ergens moet draaien dan heb ik meestal thuis de set voor die avond al klaar gezocht, ook een beetje afhankelijk van de plek waar ik draai. Ik ben Trance dj dus willen ze uplifting? tech/hard misschien en daar stel ik dan een set voor samen. Beetje opbouw erin, aghankelijk van de tijdsduur van de set, zoeveel platen erin die geheid de vloer volhouden en eventueel wat cooldown op het einde. Nu schijnen er ook collega's te zijn die gewoon een volle koffer hebben en gewoon pakken wat ze op de bewuste avond bedenken. Hoe doe jij dat eigenlijk?? Cry

ArCee.

p.s: Als er per ongeluk wel al een topic over bestaat, solly Cry

Het ligt eraan waar ik moet draaien... Als ik in een club of cafe/dancing moet draaien, dan probeer ik vooraf de set zoveel mogelijk (afhankelijk van het publiek) in te plannen, maar sta ik op een verlaten industrieterrein of een of ander privefeestje, dan neem ik gewoon m'n koffer mee met de vetste muziek in die stijl (meestal techno/industrial) en dan zie ik wel hoe het loopt. En raar maar waar, dat zijn vaak de meest relaxte sets Cry

This is an old Topic

No new postings for 6.479 days.
 Post CommentThat would be 216 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

164 Users online: 72 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 4.368
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.864.766