PIONEER DVJ-X1 & NUMARK TOTAL CONTROLL SETUP
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ACTIVE    posted on 17-12-2007 20:50
In de Club waar ik nu draai hebben we 2 Pioneers 1000MK3 staan en nu ook de
NUMARK TOTAL CONTROL. Een Pioneer DVJ is al besteld, als mixer staat er een Dateq.
NUMARK Total control

Helaas voorloppig maar 1tje dus daarom mijn vraag..

Kan ik met de Pioneer CDJ1000's doormiddel van een timecode cd de Total control aansturen.
Dus mijn idee was Geluid via de Mixer en Video evt met de total control.
En zo ja hoe moet ik dat dan aansluiten..?

Als Software draaien we Virtual DJ..
User edit by ACTIVE on 17-12-2007 @ 21:25:29 (29%)

What do you think about PIONEER DVJ-X1 & NUMARK TOTAL CONTROLL SETUP ??

Vote :   

ACTIVE    posted on 18-12-2007 19:11
Confused?
help
DJdarkness    posted on 18-12-2007 19:57
Hey tiel, 10 minuutjes bij mij vandaan,

Met virtualdj kan je video aansturen via timecode cd's Je moet alleen aan je computer een goede video uitgang hebben. 

Dan kun je via de total control inderdaad de videoaansturen, dit fink je dan even aan in virtual dj, en dan kun je met de crosfader de video cross over gebruiken.

Echter heb je wel een geluidskaart nodig als de maya 44 usb, om het tijdcode verhaal werkend te krijgen.
Ofwel het kan, maar heb je een geluidskaart als de maya voor handen?

Een probleem wat je hierbij wel hebt is dat je aleen het clipje af kunt spelen wat bij de mzuiek hoort, er zijn wel mogelijkheden om van die visualisaties (zoals in windows media player zitten) te gebruiken, als je aleen audio gebruik. Hoe dat werkt staat ergens op youtube.

Dus opzich kan het geen wat jij wil wel, je hebt echter een flinke pc nodig om de video soepeltjes te laten lopen. En een geluidskaart op het tijdcode verhaal te laten werken.

Als je nou gewoon je cd tjes mix, en de video door middel van de numark total control, dan sluit je de audio gewoon niet aan die uit de laptop kom. Dus heb je audio uit cd's en video uit laptop.

Ik hoop dat je er wat mee kan anders hoor ik het wel!

ACTIVE    posted on 18-12-2007 22:51
oke dus het kan wel... Mooi dan ga ik dit weekend maar even vogelen als ik daar ben.. En geluidskaart en videokaart komt goed want ze hebben speciaal een supersneller pc aangeschaft en die uitgebouwd voor de Total controll.... Maar dank je.. Moet nu alleen even gaan kijken welke kabeltje waar naartoe gaan maar dat komt wel goed hoop ik...

This is an old Topic

No new postings for 6.491 days.
 Post CommentThat would be 216.4 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

580 Users online: 370 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 54.081
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.606.379