Wat dacht je van Miss Salem (Y)
Poster: patrick-allenWat dacht je van Miss Salem (Y)
Poster: JasperVC
Miss Transa
Miss Dansa
(aangezien je trance of dance draait :p)
Trancyx
... pff, moeilijk hoor :p
"Senz", zou dit mogen? Ik heb die naam gegoogeld, en ik kwam uit bij een Engelse DJ met dezelfde naam.
Ik weet niet wat 'Salem' betekend.. want anders kan je toch gewoon Miss Salem gebruiken?
Poster: AemiliusIk weet niet wat 'Salem' betekend.. want anders kan je toch gewoon Miss Salem gebruiken?
Poster: LSunicaXL
The boy's name Salem \s(a)-lem\ is pronounced SAY-lem. It is of Hebrew origin, and its meaning is "peace".
Daar is je antwoord
En wat je naam betreft, Miss Salem vind ik wel wat hebben opzicht!!
Klinkt toch wel ''stijlvol'' en heeft nog een goeie betekenis ook!
Hou het gewoon bij "Miss Salem'' of doe "Salem" of ga weer expirimenteren met "Salem''
Poster: Didier_Deluxe
Denkik ook ja!
Met de nadruk op de korte doffe e dan, Miss Sallèm uitspreken dus ipv SAY-lem allez dat is toch wat ik er van denk
Poster: AemiliusIk weet niet wat 'Salem' betekend.. want anders kan je toch gewoon Miss Salem gebruiken?
Ben je al proffesioneel bezig enzo? En ben je al dj in bepaalde clubs en alles?
Anders hoef je nog echt niet je naam vast te leggen hoor :P. Zou ik echt niet doen
Poster: MelleBen je al proffesioneel bezig enzo? En ben je al dj in bepaalde clubs en alles?
Anders hoef je nog echt niet je naam vast te leggen hoor :P. Zou ik echt niet doen
Poster: Melle
Aah ok, ken je anders geen mensen die ook draaien?
Anders ga je daar gewoon vaak naar hen toe en vraag je of je soms mag proberen te draaien , als dan vanzelf snel de verveling komt weetje dat het niet zo'n goed plan is om te gaan draaien en daar al je
Ik denk er soms ook wel over na dat ik bijvoorbeeld met een hobby mijn geld wil verdienen, dat wil iedereen wel.
Maar het belangrijkste punt blijft toch wel dat je het echt leuk moet vinden. Daarna pas ga je erover na denken als je ermee een beetje kan verdienen toch?
Poster: Summerview
Weten jullie miss wat voor mich
Gegevens
Naam: Carlo Douma
Hobby's: Buiten / Pc / Dj Zijn (DUUH)
Ideeen
Iets met een itiliaans sfeertje want wil namelijk een house naam
Del Cortez
Del Loco
Alvast bedankt