Poster: MoXeGy
je mag hier geen andere webshop links neerplaatsen maar ik kan je wel zeggen dat het een goede site is
Poster: Sunrise8
edit je post dus ff :D. jammer dat ik die power niet heb om dat te doen :P. maar goed bovengenoemde :P is een goeie site. ook audiogoedkoop is goedkoop en goed (spreek uit ervaring) musicstore (afkomstig uit duitsland) is ook prima. alleen ik denk dat op dit moment new-line de enige is met de cdj 400 van wleke ik net genoemd heb. ik ga kijken
EDIT:
gebruik ook de search knop aubHIER
want volgens mij zijn hier genoeg topics over
Poster: jera
ik las vorige keer ook in een topic van iemand die een tip gaf om eerst simpel een cabeltje te kopen voor een paar euro om te kijken of het wel aankomt opzich een hele goede tip
Poster: Sunrise8
ja precies, je moet gewoon vertrouwen hebben. ook even controleren of ze bij de KVK zitten
Poster: MissSalem
Wie of wat is KVK?
ja ik weet niet of je in nederlandse webwinkels wat wil bestellen of in belgische, nederlandse webwinkels staan ingeschreven bij de KvK. de kamer van koophandel, dit is een bedrijf zeg maar dat alles registreerd. dus dan is het ook legaal en weet je zeker dath et goed zit. ook als er iets verkeerd gaat kan je als het via het bedrijf niet lukt via de KvK het regelen geloof ik.
correct me if i'm wrong
EDIT:
NEE IK BEN ME VLAGGETJE WEER KWIJT
Poster: Sunrise8ja ik weet niet of je in nederlandse webwinkels wat wil bestellen of in belgische, nederlandse webwinkels staan ingeschreven bij de KvK. de kamer van koophandel, dit is een bedrijf zeg maar dat alles registreerd. dus dan is het ook legaal en weet je zeker dath et goed zit. ook als er iets verkeerd gaat kan je als het via het bedrijf niet lukt via de KvK het regelen geloof ik.
correct me if i'm wrong
EDIT:
NEE IK BEN ME VLAGGETJE WEER KWIJT
Poster: jannickv
voor vlaanderen is dat "voka" moet je maar ff googlen
Poster: MissSalem
Inderdaad, dat is zo.
Heb ondertussen een winkel gevonden in Gent... Lijkt me redelijk interessant, zeker omdat de verkoper er veel van weet. Maar op sommige punten lijkt de webshop mij nog 100 euro goedkoper... Dus twijfel ik nog. Het kan maar moeilijk zijn dat ik zeker 100 euro van de totale prijs zal kunnen prutsen als ik bij hem tegen de 2000 euro koop... Lijkt me wat veel.
Niet vergeten dat ik van 0 moet beginnen voor mijn cds... Daar gaat het andere stuk van het budget in.
Poster: jannickv
stuur mij anders een pm met de winkel in gent ik woon hier namelijk en ken hier wel tamelijk wat
hier kan je mij pmen
Poster: christiano
ja ik heb dat ook gehad toen ze me licht kwamen brengen en toen was er bij ons niemand thuis dus hadde ze op een briefje geschreven en aan me deur gehangen dat ze over 2 uur weer gingen kijken en toen was ik er ook niet en toen hebben ze het ook niet voor mijn deur gezet
gewoon bij het postkantoor gedumpt en een briefje in me briefe bus gestopt en gezegd dat ik het kon ophalen bij het post kantoor
Poster: Ft
@A-flex... dat is echt slecht als ik dat zo hoor... is dat in België altijd zo ofzo? hier in Nederland heb ik nog nooit meegemaakt/gehoord dat ze zomaar dingen achterlaten... als een pakketje niet bezorgt kan worden geven ze het of bij de buren af, of ze laten een briefje achter waarop vermeld staat wanneer ze het weer proberen en na 2x proberen kun je het zelf af gaan halen bij het postkantoor... Maar zomaar voor de deur achterlaten
Poster: Adrien1989
De grotere webwinkels zijn wel te vertrouwen. Die zijn niet voor niets groot geworden. Ook als je hier vaak zit lees je wel tussen de regels door waar mensen vooral kopen, dus dan weet je ook wel waar je wat kan kopen. Ook winkels die een showroom hebben, dus waar je ook realtime dingen kan kopen zegmaar zijn wel te vertrouwen, van dat soort winkels is de webwinkel er vaak later bij gekomen. Dat zijn dus geen oplichtpraktijken zegmaar:P