Poster: Sunrise8
trouwens is dit niet GROOTTE SPAM. gewon dik je site posten etc. ?
maar ik wil de prijs ook wel weten. gewoon leuk om te weten wat zoiets nou kost. want ik gok op de 2000 eu of meer. en dat heb ik er nou net niet voor over :P
maar ik wil de prijs ook wel weten. gewoon leuk om te weten wat zoiets nou kost. want ik gok op de 2000 eu of meer. en dat heb ik er nou net niet voor over :P
Poster: Laidback
hoeveel zou je dan wel uit willen geven aan een Geblingde HP ?
Poster: Tomazos
500/600 max.
Poster: Laidback
hoeveel zou je dan wel uit willen geven aan een Geblingde HP ?
Poster: LSunicaXL
Misschien dat je het daar wel niet eens meer redt! Das minder dan een euro per kristal
How much is it to get something crystallized?
How much would you pay for a personally designed piece of Swarovski jewelry?Your item is specially custom designed and made for you. Our work is all handmade in Holland at our office, and the average phone takes about 1400 real Swarovski crystals and about 8 hours to design and create your article. It is a lot of work. For a fully crystallized specially for you designed phone, including tax and shipping it will be around €295, depending on the size of your phone.
If you would just like some letters on your telephone, it will be 11,90 per letter (like the jan telephone).
maar je (speciale) uitstraling blijft meestal anger hangen dan een gemiddelde dj set,
Poster: Luxx
daarom is het ook de bedoeling bovengemiddeld te draaien
DUH!!
maar uitstraling blijft altijd beter hangen @ Publiek..
vele dj setjes van andere kan ik niet meer herinderen,
maar dj's die compleet gek doen, dmv kleding of gedrag,
heb toen ik 12 was x dj gezien die een Nep hanenkam had, met allemaal bewegende LEDS erin,en een kippepak, zijn muziek set ben ik echt compleet vergeten, maar dat blijft je bij.. ook als je zoiets dus doethet valt niet zo heel erg op, maar mensen die het zien en denken van "vet" die zullen jou altijd onthouden als die dj met die kristallen op zijn koptelefoon.
maja, truste
net hard gedraaid en bek af,
M@zzel
Poster: Luxx
ik vind dj's die leuk proberen te doen met de mic en rond staan te zwaaien vrijwel altijd kut met peren. vaak slaan de draaiskills op niks en is er van redelijk beatmatchen geen sprake.
lol, waar bezeer je dat op? dan is je kennis niet groot genoeg denk ik.. HEEL veel dj's die dat doen kunnen perfect beat matchen, maar draaien voor een ander soort publiek wat niet staat te wachten op een hele avond mixen, maar gewoon leuke plaatjes wilt horen.. is maar net in wat voor tent je draaid,
je hebt dj's & entertainers.. en dj's die het beiden kunnen... jij praat nu duidelijk over de entertainers die zich alleen gefocust hebben op het entertainen en een simpel play knopje indrukkedie meestal in een kroegje/feestcafe staan
maja, k weet al dat luxx en k het nooit eens zullen worden en er wel een negatief bericht hierover verschijnt dus k hou dr mee op in dit topic