DJs met Blingaffair custom headsets! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

headset    posted on 14-12-2007 23:27
Hi allemaal!

Ik zag een aantal vragen over de headset van dj chuckie op dit formum.
Ik heb hem gemaakt! Ik heb een bedrijf, -knip- en me custom maken dj'headsets voor dj's over de hele wereld. We zijn de autoriteit op dit gebied, en kunne bijna alles maken wat je wil. We hebben headsets gedaan voor Ao, chuckie, axwell, dj jean, roger sanchez, joyce mercedes, and many more. Mocht je intresse hebben check de site even en laat het ons weten als je vragen hebt!

De headsets hebben ongeveer 3500 echte swarovski kristallen en het kost ongeveer 24 uur om ze met de hand een voor een op te plakken! eht veel werk! maar het is het waard!

axwell bling headsphones
axwell
roger sanchez headphones
roger sanchez

Foto's va chuckie en jean volgen. Op de site staan er zowiezo nog veel meer!
Veel plezier ermee,

Gr suzanne
Blingaffair
User edit by headset on 14-12-2007 @ 23:29:54 (15%)
Mod edit by W.i.M on 23-12-2007 12:24 (5%)
[MOD Edit] spam

What do you think about DJs met Blingaffair custom headsets! ??

Vote :   

Laidback    posted on 14-12-2007 23:45
ziet er zeker stoer uit..

maar wat mogen ze zo gemiddeld kosten ?
enige prijs indicatie? Focus prijsje ?

3500 echte swarovski kristallen lijken mij niet bepaald Goedkoop.
(al lijkt het mij ook wel moeilijk prijs schatten, sinds het er toch op aan komt hoeveel je erop wil, maar laten we van 3500 Kristallen uitgaan Happy, laughing )
User edit by Laidback on 14-12-2007 @ 23:48:35 (85%)
Dyno    posted on 15-12-2007 08:30
Al zou ik het geld ervoor hebben zou ik dit nooit doen.

Bling is UIT!

Maar ieder zijn/haar ding natuurlijk. Cry
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Sunrise8    posted on 15-12-2007 14:16
trouwens is dit niet GROOTTE SPAM. gewon dik je site posten etc. ?

maar ik wil de prijs ook wel weten. gewoon leuk om te weten wat zoiets nou kost Happy, laughing. want ik gok op de 2000 eu of meer. en dat heb ik er nou net niet voor over :P
Music made me who i am
Laidback    posted on 15-12-2007 14:57
Poster: Sunrise8

maar ik wil de prijs ook wel weten. gewoon leuk om te weten wat zoiets nou kost Happy, laughing. want ik gok op de 2000 eu of meer. en dat heb ik er nou net niet voor over :P

hoeveel zou je dan wel uit willen geven aan een Geblingde HP ?

LSunicaXL    posted on 15-12-2007 15:07

Misschien dat je het daar wel niet eens meer redt! Das minder dan een euro per kristalCry

Maar effe serieus, dit is wel effe DIK reclame maken of niet?!Cry

Maarre, verder wat betreft die HP's, ik vind die van Chuckie echt vet! Past wel bij hem, maar ik ga niet met zo'n ding op mn kop lopenCry
Heb al 2 blingers in mn oren, haha!Cry
Mforge    posted on 15-12-2007 15:31
Sorry ik vind het heel mooi gedaan, respect voor het werk, maar totaal functieloos, en het blijkt alweer dat het om bepaalde type dj's gaat die dit soort dingen doen.....

op een ipod en phone en dat soort dingen kan ik het wel begrijpen, maar op een headphone voor dj gebruik? het gaat om de muziek die de dj draait, en daar moet de dj mee opvallen en niet met ze bling bling headphone...
Tomazos    posted on 15-12-2007 18:52
als dj wil je opvallen toch?
je zal het niet toegeven maar dat speelt ook wel een beetje mee als je het heerlijk vind dat een paar 100/1000 man losgaat voor Jou podium op JOU muziek..

ik vind die van axwell wel netjes.. jammer als je koptelefoon breekt.

Poster: Laidback

500/600 max.

met levenslange garantie dan he:P

ik heb nog een stanton liggen, eens kijken of zoiets zelf op te fraaien isWinking my eye
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
NielsR    posted on 15-12-2007 19:03
Poster: Tomazos
500/600 max.

Dat geld geef ik dan liever uit aan plaatjes of wat dj gear of een synth waar ik men oog heb op laten vallen (de moog little phatty) 60 euro uitgeven aan zoiets overbodig zou ik nooit doen ik denk als je de aandacht trekt door een lekkere set te spelen beter is dan de aandacht te te trekken door zoiets op je kop te zetten.
Tomazos    posted on 15-12-2007 19:22
ja, maar Jullie praten nu ALLEMAAAAAAL over de headphones van die bekende dj's..

denk je dat als mensen naar jou optreden komen, die weten je dj naam.. en die zien jou met zo'n koptelefoon.. dan onthouden ze jou naam wel, en mocht het ooit te spraken komen over koptelefoons, heb je best kans dat hij dat dan verteld dat bijv, dj NielsR ook zo'n koptelefoon had, dat dat wel vet stond..

publiek denkt van: Vet,
maar je (speciale) uitstraling blijft meestal anger hangen dan een gemiddelde dj set,
tairip    posted on 15-12-2007 19:30
Boei, die dingen zijn lelijk, ookal kreeg ik geld toe dan zette ik hem nog niet op!
Sunrise8    posted on 15-12-2007 19:40
Poster: Laidback

nou ik hoef geen 3500 kristallen. dat vind ik meer iets voor G. Joling. te gay dus. ik vind alleen mijn dj naam dus SUNRISE wel genoeg. of gewoon de zijkanten met wat glitters. maar ik zou er niet meer als 200 a 300 euro aan uitgeven hoor :P.

Poster: LSunicaXL

Misschien dat je het daar wel niet eens meer redt! Das minder dan een euro per kristal

ja je hebt gelijk, dat kan nooit. nou dan zal het ook niet het dubbele zijn, want 2 euro per kristal kan ook niet:P. maarja we horen ook niks meer van de topicstarter hoeveel het kost he
Music made me who i am
jannickv    posted on 15-12-2007 20:00

ik denk niet dat hij hier klanten zal vinden hoor en dat weet hij zelf ook wel:p

en ff een citaat van de site

How much is it to get something crystallized?
How much would you pay for a personally designed piece of Swarovski jewelry?

Your item is specially custom designed and made for you. Our work is all handmade in Holland at our office, and the average phone takes about 1400 real Swarovski crystals and about 8 hours to design and create your article. It is a lot of work. For a fully crystallized specially for you designed phone, including tax and shipping it will be around €295, depending on the size of your phone.

If you would just like some letters on your telephone, it will be 11,90 per letter (like the jan telephone).

User edit by jannickv on 15-12-2007 @ 20:03:39 (100%)
Luxx    posted on 15-12-2007 20:03

maar je (speciale) uitstraling blijft meestal anger hangen dan een gemiddelde dj set,

daarom is het ook de bedoeling bovengemiddeld te draaien
www.mothermusic.nl
jannickv    posted on 15-12-2007 20:05
en je kan het ook zelf doen en bij hen steentjes bestellen tegen 9,99 per 144 steentjes dus zo duur is het niet
Tomazos    posted on 16-12-2007 06:09
Poster: Luxx

daarom is het ook de bedoeling bovengemiddeld te draaien

DUH!!

maar uitstraling blijft altijd beter hangen @ Publiek..
vele dj setjes van andere kan ik niet meer herinderen,
maar dj's die compleet gek doen, dmv kleding of gedrag,

heb toen ik 12 was x dj gezien die een Nep hanenkam had, met allemaal bewegende LEDS erin,en een kippepak, zijn muziek set ben ik echt compleet vergeten, maar dat blijft je bij.. ook als je zoiets dus doetWinking my eye het valt niet zo heel erg op, maar mensen die het zien en denken van "vet" die zullen jou altijd onthouden als die dj met die kristallen op zijn koptelefoon.

maja, trusteHappy, laughing
net hard gedraaid en bek af,

M@zzel
Max-E    posted on 16-12-2007 15:02

DUH!!

maar uitstraling blijft altijd beter hangen @ Publiek..
vele dj setjes van andere kan ik niet meer herinderen,
maar dj's die compleet gek doen, dmv kleding of gedrag,

heb toen ik 12 was x dj gezien die een Nep hanenkam had, met allemaal bewegende LEDS erin,en een kippepak, zijn muziek set ben ik echt compleet vergeten, maar dat blijft je bij.. ook als je zoiets dus doetWinking my eye het valt niet zo heel erg op, maar mensen die het zien en denken van "vet" die zullen jou altijd onthouden als die dj met die kristallen op zijn koptelefoon.

maja, trusteHappy, laughing
net hard gedraaid en bek af,

M@zzel

Tomazos, hoeveel krijg je betaald om reclame te maken voor dat HP bedrijf, tis wel grappig, maar als je dit doet heb je egt geld teveel... enne, kweetneit waar jij staat met draaien, maar 9 van de 10 mensen zien je hp tog voor geen meter..
Mforge    posted on 16-12-2007 15:15
2 Tomazos, alsjeblieft zegt, dus jij herrinert je alleen dj's die compleet gek doen? of dat blijft langer hangen bij het publiek? inderdaad je heb gelijk, de dj's die helemaal gek doen, en bagger of simpel draaien omdat ze drukker zijn met zwaaien en der handen in lucht gooien blijven zo goed hangen, dat niemand het over ze muziek heeft maar meer over dat zo compleet gek was......

ik herriner mij alleen de vete set van de dj..daar let ik zelf ook op als dj, al staat ie in een vuilniszak, dat interreseert me niet als ie maar dik draait en dat popi jopi gek mogen ze achterwege laten, ze moeten zich focussen op de muziek, daarom zijn er ook zoveel djs die matig zijn, omdat ze zo raar lopen te doen.
Luxx    posted on 16-12-2007 15:58
ik vind dj's die leuk proberen te doen met de mic en rond staan te zwaaien vrijwel altijd kut met peren. vaak slaan de draaiskills op niks en is er van redelijk beatmatchen geen sprake. de enigste DJ die ik weet die kan kloten EN goed draaien is chuckie. maar zelfs hij doet dat alleen tijdens het einde van zijn setje... bijv. met zijn neus scratchen, cdj boven zijn hoofd en ronddraaien. das gewoon grappig maar hij kan ook gewoon uitstekend draaien. en dat onthoud ik nog veel beter
www.mothermusic.nl
OneSixty    posted on 16-12-2007 16:40
moest er nu alleen op de hoofdband een mooie tekening of logo staan zou ik het wel opzetten.
steentjes op de oorschelpen vind ik niet zo mooi.
robbeh    posted on 16-12-2007 21:23
te gay
Tomazos    posted on 16-12-2007 21:36
nee ik word niet gesponserd door die hp bedrijf..
was het maar waar, had ik hem gratis gehad,

gelukkig is dit een forum en verschillen de meningen,

Poster: Luxx
ik vind dj's die leuk proberen te doen met de mic en rond staan te zwaaien vrijwel altijd kut met peren. vaak slaan de draaiskills op niks en is er van redelijk beatmatchen geen sprake.

lol, waar bezeer je dat op? dan is je kennis niet groot genoeg denk ik.. HEEL veel dj's die dat doen kunnen perfect beat matchen, maar draaien voor een ander soort publiek wat niet staat te wachten op een hele avond mixen, maar gewoon leuke plaatjes wilt horen.. is maar net in wat voor tent je draaid,
je hebt dj's & entertainers.. en dj's die het beiden kunnen... jij praat nu duidelijk over de entertainers die zich alleen gefocust hebben op het entertainen en een simpel play knopje indrukkeHappy, laughing die meestal in een kroegje/feestcafe staan

maja, k weet al dat luxx en k het nooit eens zullen worden en er wel een negatief bericht hierover verschijnt dus k hou dr mee op in dit topicHappy, laughingCry
User edit by Tomazos on 16-12-2007 @ 22:07:06 (100%)
Switchon    posted on 17-12-2007 02:27
Geld verspilling :P,
Gaat egt te fur hier, Willen ze ook al je HP 'pimpen'
Het moet niet erger worden met die Bling Bling Winking my eye
Neej ik hoef niet mijn HP vol te douwen met Bling Bling Steentjes Cry.
En by the way swarovski steentjes zijn goedkoper dan je denkt :P
User edit by Switchon on 17-12-2007 @ 02:28:05 (2%)
Illusion    posted on 17-12-2007 13:06
Leuk voor en vrouw! Dat ding zet ik niet op m'n hoofd!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Luxx    posted on 17-12-2007 13:08

lol, waar bezeer je dat op? dan is je kennis niet groot genoeg denk ik.. HEEL veel dj's die dat doen kunnen perfect beat matchen, maar draaien voor een ander soort publiek wat niet staat te wachten op een hele avond mixen, maar gewoon leuke plaatjes wilt horen.. is maar net in wat voor tent je draaid,
je hebt dj's & entertainers.. en dj's die het beiden kunnen... jij praat nu duidelijk over de entertainers die zich alleen gefocust hebben op het entertainen en een simpel play knopje indrukkeHappy, laughing die meestal in een kroegje/feestcafe staan

maja, k weet al dat luxx en k het nooit eens zullen worden en er wel een negatief bericht hierover verschijnt dus k hou dr mee op in dit topicHappy, laughingCry

begin er dan ook niet mee he schijnheil.
ik basseer het op de ervaringingen die ik met zulke DJ's heb. ik zeg dat vrijwel alle het niet kunnen, dus er zijn ook wel DJ's die het WEL kunnen. ik gaf zelfs een voorbeeld daarbij.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 17-12-2007 @ 13:09:17 (2%)
Max-E    posted on 18-12-2007 16:24
luxx, doe ff relax, volgens mij is tomazos dislexties ofso(of hoe de fuck je t schrijft) want hij kan gewoon niet goed lezen man, Maar die hp's blijven gay.....

89 Users online: Dajara & 13 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 17.893
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.826.352