Eej allemaal,
ik dacht laat ik hier maar is een ''interessant'' topic over starten. We weten natuurlijk allemaal wel dat Jump echt populair is (WAS) in hier in ons landje, maar nu zat ik een tijdje geleden Jensen te kijken en daar kwamen dus 2 gasten en een meid langs die de ''Melbourne Shuffle deden (klik
hier voor het filmpje).
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik jump al niks vond (waarschijnlijk vooral omdat ik er geen moer van kon) maar hier heb ik echt letterlijk om in een deuk gelegen!
Ik vond het er vrij debiel uitzien, maar dat is mijn mening
Ik weet niet of het bij jullie een beetje bekend is?!
Het schijnt al 10 jaar ong te bestaan en wordt voornamelijk gedaan op Hardstyle!
Nou zat ik ook laatst het jeugdjournaal te kijken (

) en daarmee waren ze in Parijs. Daar doen ze nu weer aan Techtonik! Vooral bekend van
deze clip.
Nou vind ik dat op het nummer in de clip het niet echt misstaat ofzo!
Maar bij het jeugdjournaal (

) deden ze het vooral op (de wat langzamere) techno en klein beetje hardstyle, maar daar gaat die dans nou weer veelste snel voor, volkome niet op de maat etc!
Verder tjah, ik vind het knap dat je zo kan bewegen maar mij zal je niet zo zien doen!
Nou was mijn vraag eigenlijk: "Wat vinden jullie van al deze dansstylen?"
Doet iemand van jullie ook aan 1 van deze dansstylen of vinden jullie het gewoon ronduit lachwekkend?!
Houden jullie het liever bij het oude hakken of vinden jullie het wel allemaal best en doen gewoon wat jezelf wilt?!
Mij zal je geen van allen van hierboven zien doen, ik vind het allemaal wel best en doe wat ik zelf lachen vind, laat me inspireren door de dj of blijf gewoon stoer in een hoek van de club staan met mn hoofd te knikken, haha!
PS: Even voor de duidelijkheid, het is niet mijn bedoeling om een dansstyle of iemand die deze doet belachelijk te maken, dus doen jullie dat dan ook niet!