Poster: MoXeGy
zoals ik even vlug op maak uit zijn, raad hij een midikeyboard aan, maar dit heb ik al.
Het liefst koop ik de controller ook los gezien ik rond wil kijken welke software ik er goed mee aan kan sturen en gezien reason ook met midi werk, zou ik als ik reason kan syncen ook met reason kunnen werken.
dat zou mischien wel iets zijn, gezien ik dat ook in combinatie met mijn produce kan gebruiken.
Maar aan de andere kant weet ik dus niet of het werkt waar ik het voor wil gebruiken.
Dat is dus een nette oplossing
Nu vraag ik me wel af wat de kwaliteit van de behringer is gezien ik hem ook buitenshuis wil gebruiken.
Poster: MoXeGyahzo ma da moet met ableton ?
je kan alle knoppen doorsturen naar knoppen/faders enz. op je software.
Bijv: je draait aan knop 1 die het volume bestuurd, dan draait het volume knop op je software ook.
in principe zou dit makkelijk moeten kunnen ja! ook zonder soundbite!
Welke software gebruik je / ben je van plan te gebruiken?
Ik heb trouwens je booth even bekeken, maar als je een live-iets in je set op wilt nemen en ook voor zou willen beluisteren op je eigen mengpaneel kom je wel een kanaal te kort! (dan zou je hiervoor twee line-in's nodig hebben, en ik combi met je cdj's zijn dat dus 4 line-ins en de vmx heeft er 3,correct me if i'm wrong) of je moet 't met één cdj minder doen, dat zou ook kunnen..
Maar ik vraag me af hoe de software zich syncht met het analoge geluid van mijn mengpaneel als ik er geen midi clock/redsoud tussen zet.