Jawel; nog een Vista probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 13-12-2007 16:07
heej

ik heb FL Studio 7 nu geinstalleerd staan. het enige probleem dat ik nu nog heb is een error bij het afsluiten van de DAW. dan geefti eeen error van snap1.scr niet op kunnen slaan wat inhoud dat mijn favorietepluginlijst niet opgeslagen word.

dit komt omdat de map in program files alleen-lezen is. dit kan ik niet aanpassen omdat ik dan Administrator-bevoegdheden nogid heb.
EN IK BEN DE F*CKING EIGENAAR VAN DE LAPTOPConfused dat klijkt me toch administrator genog. dit heb ik even nagekeken bij gebruikersaccounts en daar staat hij inderdaad op administrator.

iemand een idee hoe dit op te lossen??

What do you think about Jawel; nog een Vista probleem ??

Vote :   

Jer-E    posted on 13-12-2007 20:33
ik heb hier een boek leggen met bijna 900 pagina's over windows vista :P LEnen ??

( ik denk at het een rechten kwestie is maar weet ni zeker zover ben ik nog niet in het boek)
heb je al gekeken bij je account instellingen.

configuratiescherm-> gebruikers-> instellingen.

ik weet dat er std een gast aangemaakt wordt waardoor jij dus beheerder ben en niet admin.
kijk even of je echt alle rechten heb.

en anders ff  nog keer poste.
Luxx    posted on 13-12-2007 20:40
waarom blijf je niet gewoon bij windows xp hangen en smijt je dat XP skinnetje eroverheen. ziet er net zo tof uit zonder alle problemen. laat vista nog maar lekker rijpen voordat je het neemt. ik ga over anderhalf jaar wel overstappen
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 13-12-2007 20:43
ik moest bij vista ook steeds een code invoeren,
ook heb ik met een groepje keer vista proberen te omzijlen, toen hebben we op 4 plekken ingesteld dat wij zelf eigenaar zijn, ik snap niet dat vista daar zo'n probleem van maakt steeds: are you the administrator?? bla bla bla, majaWinking my eye

k draai op 5 ghz, Vista is bij mij sneller dan XP, maar ik hou mooi me XP erin hoorWinking my eye
oud en vetrouwdHappy, laughing

ik wacht eerst tot vista helemaal af is, gamen gaat nou ook nog niet echt vlekkeloos met vista (ultimate)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
cross-over    posted on 14-12-2007 10:54
Poster: Twizz
EN IK BEN DE F*CKING EIGENAAR VAN DE LAPTOPConfused dat klijkt me toch administrator genog. dit heb ik even nagekeken bij gebruikersaccounts en daar staat hij inderdaad op administrator.
iemand een idee hoe dit op te lossen??

ja, en dat dacht je..... hahhaahhaaa Cry

In vista ben je met administrator rights dus mooi geen admin.
lees voor een oplossing:
http://technet2.microsoft.com/WindowsVista/en/library/0d75f774-8514-4c9e-ac08-4c21f5c6c2d91033.mspx?mfr=true

succes er mee.Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
dutchman    posted on 14-12-2007 11:02
Als je bij start met de rechter muis knop op je plaatje klikt van je gebruiker. Dan kun je daar op Gebruikeracount activeren, klik daar op. Dan kun je hem daar uitzetten! Dan ben je meteen van een hoop irritante meldingen af!

Voor meer info klik hier

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

158 Users online: 97 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 12.072
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.705.463