'Vroeger' draaide ik veel hardstyle/hardtrance. Dit draai ik nog steeds (gas op de plank!). Nu ben ik ook met de 'less is more' minimal en minimal met een vleug techhouse bezig.
Ik draai wat ik leuk vind en kijk welke muziek me bevalt. Helaas hou ik wel van veel verschillende stijlen dus ik moet mezelf wel regelmatig afremmen . Kortom, het is mijn hobby en als andere ervan willen genieten, prima. Het is mij niet te doen om de 'show' te stelen, ik ben nl niet voor niets doodsbang als ik een gig heb!
Omdat ik een meisje ben krijg ik vaak irritante reacties (vind ik dan). Ik wil dat men mij bookt voor mijn skills en niet omdat ik een meisje ben. Niet dat ik nu al te booken ben, want ik vind mezelf nu nog niet op niveau. Alhoewel, ben wel bezig met een agent, dus we zullen zien.
(tech)-house, electro, en zo nu en dan ff lekker trance.
Omdat de muziek is die ik wil draaien, met of zonder mixer voor me neus
Poster: Lukaz
maar ga de laatste tijd wel vaak tot het uiterste: techno house zoals Pryda & Deadmua5 of Gregor Tresher
Electro & (french)House zoals daft punk,justice,busy p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.