Poster: oMaxoNL
Je ziet Dj ruffneck draaien(Patrik van Kerckhoven) en ik wilde graag weten of iemand t eerste nummer, en het tweede dat je hoort vanaf dat je ruffneck achter d e TT's ziet staan:P Ben op zoek naar t nummer en ieder geval bedankt voor de moeite mensenhttp://www.youtube.com/watch?v=mT6-V_Ja2Do
Poster: Gagarin12
ik hoor geen nummers, enkel een man met een hamer
Lekker positief jonge, als je de muziek niet bevalt antwoord dan aub gewoon niet, iedereen zn eigen smaak toch?Ik verwacht serieuse antwoorden niet zoiets..
Poster: carton
Er heerst op dit forum vrije meningsuiting dus ik zie het probleem er niet van in.
Nummer kan ik niet echt plaatsten.
T spijt me, ben ook maar n 14 jarige limburger..
Poster: Luxx
laat dat soort zinnen gewoon achterwege. dit boeit helemaal niemand en mij verveel je ook met zo'n quote.
ben ik het helemaal mee eens bovendien vind ik:
rap luisteren dat ik alleen maar apenstemmetjes hoor
maar hij heeft het nummer gevonden dus hier kan ook een slotje op
Poster: Flexii
vriendelijke vriend:P,, dat hoef ik je toch niet uit te gaan leggen hoop ik he
ra·cis·me (het; racistisch, racist) 1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde 2 rassentheorie
Poster: soundcollector
at omaxonl: Nooit maar dan ooit nooit zeggen van ik ben maar... Om je muziek genre uit teleggen, hier mee toon je dat je dit gewoon maar luisterd omdat iedereen het luisterd (zo komt het over). Een muziek genre is jouw stijl kan de rest da nie hebben dan kunnen ze je rug op , iedereen zijn stijl.
Stop gewoon met k=nkeren over mekaars stijl, wat maakt dit toch uit, voor de ene is electro stom voor de andere dan weer hardcore (ook natuurlijk niet mijn genre) maar als niemand je lastig valt met de dinge die je niet graag hoort is toch alles ok.
Je kunt van boven lezen dat het om ruffneck gaat barthawk, kijk dan gewoon nie en laat die commentaarzou toch veel toffer zijn
en btw k ken het nummer nie ma komt wel bekend voor ook al hebk nog nooit naar dit geluisterd :d
Poster: barthawk
haha nee dat snapt me neus ook wel...gewoon ff de boel stoken mag toch wel.. :D
btw. dit is geen draaien maar hout hakken....
Poster: Luxx
top voorbeeld van iemand die nooit pro+ zou kunnen worden
Poster: barthawk
alsof ik het voor dat +je zou doen.... maar genoeg gezeken...die jongen wil z'n plaat weten..
Poster: Lightzonehttp://www.jacodo.nl/forum/images/smiles/slotje.gif
naja , wth.
het plaatsen van foto's op een forum is duidelijk niet voor mij weggelegd