Young Talent Corner zoekt DJs! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

poppunt    posted on 12-12-2007 11:48
Op 25 april 2008 komt de volgende Working Class Night eraan. Eén groot feest in meer dan 15 clubs verspreid over heel België. Culture Club, Petrol, Versuz, Fuse, Soundstation en Silo staan alvast op de lijst. Poppunt is dan ook op zoek naar minstens evenveel DJ's in alle mogelijke genres zoals o.a . progressive, mashup, house, techno, electro, drumnbass, RnB/Urban, Hiphop en Reggae. Stuur je mixtape op naar Poppunt (Bloemenstraat 32, 1000 Brussel) vóór 5 januari en geniet als winnaar mee van de promotie in heel het land!

Voor meer informatie kan je terecht op: www.youngtalentcorner.be

What do you think about Young Talent Corner zoekt DJs! ??

Vote :   

NielsR    posted on 12-12-2007 12:29
Ok ik doe mee zeker weten voor het genre electro ookal zuigt men mixtape die ik maak ik zal em zeker opsturen.
nils7    posted on 12-12-2007 13:31
Ok wat meer info...Confused mag'de als Hollander dr ook aan meej doen?
En hoe lang moet/mag die mixtape zijn?
Adrien1989    posted on 12-12-2007 14:58
misschien moet je eventjes op die website kijkenWinking my eye
nils7    posted on 12-12-2007 15:35
Poster: Adrien1989
misschien moet je eventjes op die website kijkenWinking my eye

Heb ik gedaan maar verder dan een nieuws item met iig. dezelfde informatie als da hier staat kan ik niks meer vinden. Het bericht wat hier staat is iig. nog duidelijker want in het nieuwsberichtje stond niet eens dat ge m op kon sturen.... of ik moet ergens overheen lezen/kijken!
poppunt    posted on 12-12-2007 16:03
Als nederlander mag je zeker mee doenHappy, laughing En de mixtape moet ongeveer één uur lang zijn. Op de site van Young Talent Corner kan je meer informatie vinden als je boven aan rechts op  "Deelnemen? Stuur je mixtape op". (http://www.youngtalentcorner.be/mixtape/). Vergeet zeker niet het formulier mee op te sturen!

En merci om te melden dat het niet echt duidelijk is, we zullen er iets aan proberen te doen.
Illusion    posted on 12-12-2007 16:04
Geen hardere stijlen?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
poppunt    posted on 12-12-2007 16:17
Aan welke stijlen dacht je dan?
User edit by poppunt on 12-12-2007 @ 16:18:29 (23%)
jannickv    posted on 12-12-2007 16:39
ik moet dringent echt goed worden!!!
dan kan ik aan dit soort wedstrijden meedoen:p
dj-nick    posted on 12-12-2007 17:01
Poster: jannickv
ik moet dringent echt goed worden!!!
dan kan ik aan dit soort wedstrijden meedoen:p

Gewoon proberen, leer je een hoop van!
NielsR    posted on 12-12-2007 17:32
Poster: Illusion
Geen hardere stijlen?

Ik denk gewoon alleen maar de stijlen die in de openings post staan.
TheRedust    posted on 12-12-2007 19:15
Wat is minimum leeftijd ? want dat staat wel nerges..
NielsR    posted on 12-12-2007 19:27
Poster: TheRedust
Wat is minimum leeftijd ? want dat staat wel nerges..

Volgens mij is die er niet echt, ik denk wel dat je dat moet schrijven hoe oud je bent bij de bio op dat blad wat je moet invullen en bij de cd steken.
AndersHJ    posted on 12-12-2007 20:08
Het is opzicht wel leuk. Ik wil het ook wel doen maar vind het een beetje nutteloos (voor mij dan)

Ik weet toch dat er betere dj's gaan zijn dan mij, en er staat op de site: alleen de winnaars  worden verwittigd. m.a.w. Ik stuur een cd en ik hoor niets meer van de organisator :p

Nuja, ik zie het misschien allemaal wat zwart en moest iedereen zo denken was er geen wedstrijd dus ik doe gewoon lekker mee :p

Bedankt voor de tip !!!
poppunt    posted on 13-12-2007 13:27
Je kan maar proberen hé Jasper!

Poster: NielsR

Ik denk gewoon alleen maar de stijlen die in de openings post staan.

We proberen zo breed te gaan als mogelijk in de genres, maar voor Working Class Night spitsen wij ons toe op de genres die vernoemd zijn. Maar genres die aanleunen aan diegene die ik vermeld heb zijn ook altijd welkom!

Poster: NielsR

Volgens mij is die er niet echt, ik denk wel dat je dat moet schrijven hoe oud je bent bij de bio op dat blad wat je moet invullen en bij de cd steken.

InderdaadHappy, laughing
Illusion    posted on 13-12-2007 13:37
Poster: poppunt
Aan welke stijlen dacht je dan?

Ja kijk ik draai nu Hardstyle, maar in het verleden (en nog steeds wel) mag ik graag een electro / minimal setje draaienWinking my eye

Maarjah, daar wil ik niet mee bekend wordenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DJMartino    posted on 13-12-2007 17:16
Op de site staat dat "alle genre's aan bod komen" ?
NielsR    posted on 13-12-2007 18:27
Poster: DJMartino

Poster: poppunt
We proberen zo breed te gaan als mogelijk in de genres, maar voor Working Class Night spitsen wij ons toe op de genres die vernoemd zijn. Maar genres die aanleunen aan diegene die ik vermeld heb zijn ook altijd welkom!

Gewoon even het topic doorlezen dan zie je dat er al een antwoord is gegeven op je vraag.
Mforge    posted on 13-12-2007 18:34
moet je perse een cd opsturen? ik kan zo een link geven naar een set van mij, alleen heb ik dan het formulier niet, is hier misschien wat voor? zoniet, dan zal ik toch een cd op gaan sturen....Thumbs Up
AndersHJ    posted on 13-12-2007 18:42
Poster: Mforge
moet je perse een cd opsturen? ik kan zo een link geven naar een set van mij, alleen heb ik dan het formulier niet, is hier misschien wat voor? zoniet, dan zal ik toch een cd op gaan sturen....Thumbs Up

Ik denk dat je je gewoon best aan de regels houd en niet met linken begint te prutsen.
Moest iedereen met links beginnen prutsen zouden ze er niet wijs uit geraken.
Mforge    posted on 13-12-2007 21:10
daar heb je misschien wel een puntje...maarja het had makkelijk geweest...Thumbs Up
poppunt    posted on 14-12-2007 10:32
Poster: DJMartino

Klopt. Maar deze oproep was enkel voor Working Class Nights. We werken ook samen met andere events en daar komen ook andere genres aanbod.

Momenteel moet het wel nog op zo'n ouderwetse manierCry Maar, we werken nu aan een nieuwe site dien in het voorjaar van 2008 zal gereleased worden, waar het mogelijk is om ook online je mixtape in te sturen. 
User edit by poppunt on 14-12-2007 @ 10:48:40 (100%)
nils7    posted on 14-12-2007 15:21
Ik heb m vanochtend ingestuurd...
Mforge    posted on 14-12-2007 15:34
kijk das handige info, anyway ik zal me cdtje zo snel mogelijk opsturen....

1 vraagje nog, moet de mix nog van een bepaalde minimale of maximale lengte zijn?
User edit by Mforge on 14-12-2007 @ 15:35:19 (100%)
nils7    posted on 14-12-2007 15:43
kijk das handige info, anyway ik zal me cdtje zo snel mogelijk opsturen....

1 vraagje nog, moet de mix nog van een bepaalde minimale of maximale lengte zijn?

Ong. een uur
Mforge    posted on 14-12-2007 19:27
thanx for the info. 

en hopelijk hoor ik nog wat...Thumbs Up

178 Users online: 63 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 529
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.927