Kerst remix contest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Kerst nummer producen voor de fun

-Lijkt me leuk
-Helemaal niks

Voting is only possible for our Members
Melle    posted on 11-12-2007 01:20
Hee mensen, ik had een idee een Kerst remix contest te houden.
Dit houd in dat je een kerst nummer neemt, en hiervan een remix maakt. Of zelf bijvoorbeeld de melodie van ''jingle bells'' Maakt er hier een vette mix mee maakt.

Iedereen die wil meedoen verstuur een pm met erin wie je bent en je nummer naar mij voor 19 december.

Er is geen prijs, dit is gewoon voor de fun en de eer. En als je dat niks vind doe je gewoon niet mee :P.

Hier de info.

Dj Naam:

Naam van je track:

Naam van het kerst nummer dat je gebruikt hebt (of van een kerst nummer de melodie zelf gemaakt hebt):

Als ik alle tracks heb op 19 december zal ik ze zo snel mogelijk op het forum posten en zal ik er een pol meemaken die tot 21 december zal duren.

Ik hoop dat er mensen hier aan mee willen doen, de muziek stijlen maken niet uit, van speedcore tot latin. Als het maar goed klinkt.

What do you think about Kerst remix contest ??

Vote :   

NielsR    posted on 11-12-2007 07:20
Zou ik persoonlijk niet doen, we zijn trouwens nog bezig met een Rc van sandstorm.
D-wan    posted on 11-12-2007 07:24
Zal kijken of ik nog wat tijd kan maken, maar op zo'n korte termijn gaat het denk ik lastig worden.
DJMartino    posted on 11-12-2007 09:41
Dit lijkt me wel erg kortdag. En ik ben ook nog met de remix van "Darude - Sandstorm" bezig.
robbert    posted on 11-12-2007 10:04
Het lijkt me opzich wel leuk maar het is wel erg kortdag jammer genoeg.. Een echt lekker club nummer met een beat van bijvoorbeeld "all I want for christmas" bestaat zover ik weet niet. Een gat in de markt!
Sunrise8    posted on 11-12-2007 16:21
het is toch te proberen mensen Happy, laughing. ik wil iig wel helpen met jureren Happy, laughing. scheelt jou ook weer wat tijd.. en ik heb veelal toch niks te doen Happy, laughing
Music made me who i am
Melle    posted on 11-12-2007 19:32
Kan ook, we kunnen misschien het ook overlaten aan de mensen zelf, maar we kunnen ook wel jureren Winking my eye
right1    posted on 14-12-2007 20:50
Lijkt me wel leuk maar de kerst sound (lees bellen en glitters enz.) ben ik wel al 14 jaar beu gehoord.
Voor inspiratie heb ik deze nog gehoord op stubru.
Last christmas (soulwax rmx).
Die plaat rockt.
Melle    posted on 16-12-2007 01:42
Ja die is erg lekker. Maar het is nu ook te laat om nog een track te maken, volgend jaar moeten we iets eerder beginnen als we dit willen doen Winking my eye
jera    posted on 16-12-2007 02:37
sorry dat ik heb gestemt op helemaal nix maar dat is mijn smaak omdati k niet zo van die kerst remixes hou omdat er dan weer zo jump remix komt ofzo maarja kan ook zo zij dat er wat leuk uit rolt nouja ik hoor het wel Winking my eye

tairip    posted on 16-12-2007 22:41
Poster: right1
Lijkt me wel leuk maar de kerst sound (lees bellen en glitters enz.) ben ik wel al 14 jaar beu gehoord.
Voor inspiratie heb ik deze nog gehoord op stubru.
Last christmas (soulwax rmx).
Die plaat rockt.

Lol, hij is 15!
Melle    posted on 16-12-2007 22:48
Poster: jera
sorry dat ik heb gestemt op helemaal nix maar dat is mijn smaak omdati k niet zo van die kerst remixes hou omdat er dan weer zo jump remix komt ofzo maarja kan ook zo zij dat er wat leuk uit rolt nouja ik hoor het wel Winking my eye

Iedereen zijn eigen smaak toch Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.493 days.
 Post CommentThat would be 216.4 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

637 Users online: 327 Guests (310 Unknown)
Pages generated today : 59.389
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.611.687