Gzcht:DJ+10jr ervaring
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Code-Y    posted on 10-12-2007 17:26
Heey,

mensen die op dit topic binnevallen zullen misschien denken: die heeft een groot feest en wil een ervaren/goede DJ inhuren.

Sorry... dan zit je ernaast!
Ik maak als examenopdracht voor school een sectorwerkstuk over DJ's
Nu heb ik 2 deelvragen die te maken hebben met de ontwikkeling van de DJ cultuur de afgelopen 10 jaar... daarvoor wil ik hulp vragen aan iemand met de ervaring daarvan.

Het gaat om de vragen:
Waardoor is de ontwikkeling va de DJ cultuur de afgelopen 10 jaar zo snel gegaan?
en,
Op welke manier werden DJ shows 10 jaar geleden georganiseerd, en hoe gebeurd dat nu.

Zijn er mensen die mij hiermee kunnen helpen!?

Wil je dan even emailen naar: <mail>dj_reinout1990@hotmail.com</mail> of mij toevoegen op msn.

Alvast bedankt!
Mod edit by Nvie on 10-12-2007 17:42 (4%)

What do you think about Gzcht:DJ+10jr ervaring ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 10-12-2007 17:27
ik zou persoonlijk je email adres niet zo weergeven in verband met spam!
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 10-12-2007 17:54
Ik denk het beste bij lead, en wim. Aangezien zei de oudsten zijn op het forum, oja en stephanie ook.
NielsR    posted on 10-12-2007 17:56
Roos kun je is vragen.
Yorick    posted on 10-12-2007 18:23
mamo?
djjw?
Ferrox    posted on 10-12-2007 18:29
Ik zit aan de 8 jaar... val er net buiten. Maar van voor die tijd heb ik ook ervaring met het kijken naar apparatuur haha Happy, laughing
Laidback    posted on 10-12-2007 18:32
ik zou lead, stephanie of marcel M  eens vragen, die hebben er al best wat jaartjes opzitten gok ik zo :P
W.i.M    posted on 10-12-2007 18:33

Als het maar een paar vragen zijn, waarom probeer je dan niet hier de vragen neer te zetten en zoveel mogelijk mensen mee te laten doen.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
PatrickBeuken    posted on 10-12-2007 18:35
Poster: W.i.M

Als het maar een paar vragen zijn, waarom probeer je dan niet hier de vragen neer te zetten en zoveel mogelijk mensen mee te laten doen.

De vragen staan er toch?:P
Ferrox    posted on 10-12-2007 18:40
Vraag voor de gein ook eens gasten als Tiesto, Zany, Jean etc. De oude gasten Happy, laughing
PatrickBeuken    posted on 10-12-2007 18:46
En je denkt echt dat Tiësto daarop reageert? :P Wat denk je hoeveel fanmail die gast dagelijks krijgt..
Ferrox    posted on 10-12-2007 18:51
Poster: PatrickBeuken
En je denkt echt dat Tiësto daarop reageert? :P Wat denk je hoeveel fanmail die gast dagelijks krijgt..

Ik zou het in een dolle bui gewoon proberen.
Code-Y    posted on 10-12-2007 18:52
Poster: W.i.M

Dat vind ik wel een strak plan, ondertussen heeft een iemand mij toegevoegd op msn, ik zal hem persoonlijk ene interview afnemen =) en de vragen ook online zetten.

Slim!

@PatrickBeuken
Dat zijn de subvragen, ik wil een interview afnemen =) en daarin die informatie verzamelen.
Ik zal hem, zodra het is voorbereid, hier ook neerzetten

@ferrox
Tuurlijk, ik spreek Thijs Verwest iedere dag wel even, jaa we zijn beste maten wij hoor. sinds de basisschool al (ik ben 17 XD), en Jean.. oh man, die heeft zo lang naast mij gewoont als buurjongen... vrienden voor het leven zeggen ze dan he....

XD
Nee, ik vrees dat ik niet in de positie ben om hun hulp te vragen voor mijn sectorwerkstuk, al zou het wel heel gaaf zijn!

(Mss email ik DJ-Jose wel.... k heb wel eens (lichtelijk eenzijdig, maar een kleine response was er:P) contact gehad....)
User edit by Code-Y on 10-12-2007 @ 18:56:13 (19%)
Ferrox    posted on 10-12-2007 19:09
Poster: Code-Y

Dat vind ik wel een strak plan, ondertussen heeft een iemand mij toegevoegd op msn, ik zal hem persoonlijk ene interview afnemen =) en de vragen ook online zetten.

Slim!

@PatrickBeuken
Dat zijn de subvragen, ik wil een interview afnemen =) en daarin die informatie verzamelen.
Ik zal hem, zodra het is voorbereid, hier ook neerzetten

@ferrox
Tuurlijk, ik spreek Thijs Verwest iedere dag wel even, jaa we zijn beste maten wij hoor. sinds de basisschool al (ik ben 17 XD), en Jean.. oh man, die heeft zo lang naast mij gewoont als buurjongen... vrienden voor het leven zeggen ze dan he....

XD
Nee, ik vrees dat ik niet in de positie ben om hun hulp te vragen voor mijn sectorwerkstuk, al zou het wel heel gaaf zijn!

(Mss email ik DJ-Jose wel.... k heb wel eens (lichtelijk eenzijdig, maar een kleine response was er:P) contact gehad....)

Ik pas geleden nog van Ben Liebrand... Ik denk dat je hem wel kunt vragen!
djjw    posted on 10-12-2007 19:40
Poster: dj_jr
mamo?
djjw?

Wil je nou zeggen dat ik oud ben... nee toch..!!Cry
Ervaren noem je dat :P

Hoe gaat het interview..? (via mail?, msn?)
User edit by djjw on 10-12-2007 @ 22:34:56 (16%)
Sunrise8    posted on 10-12-2007 19:55
kijk ook is naar de organisatie van grote feesten. kijk maar is naar (slecht voorbeeld misschien) thunderdome 96 en die van dit jaar (as zaterdag). no ubij 96 zie je echt alleen die oldskool gabbers lopen en er stond een booth met 2 tt's en een mixer en dan wat redelijk pro licht in de zaal. nou dat zal as zaterdag toch heeeeel anders zijn Happy, laughing
Music made me who i am
Code-Y    posted on 19-12-2007 15:59

Hierbij mijn interview, als iedereen met meer dan 10 jaar ervaring de vragenlijst  voor mij wil beantwoorden dan kan ik het gebruiken voor mijn sectorwerkstuk!  alvast heel erg bedankt!

Wie ben je, en vertel eens even wat je allemaal doet in de DJ wereld.

Wat was jouw eerste ervaring met de DJ wereld?  Op welk moment wist je dat je echt DJ wilde worden?  Heb je al op veel feesten gedraaid? Wat was daarvan de grootste?  Wat voor DJ ben je? Qua style, mixes en interactie met je publiek.  Het DJ’en is inmiddels uitgegroeid tot een cultuur, Hoe zou jij de DJ-Cultuur het best omschrijven? 
Wat hoort er bij de DJ cultuur? Wat zijn de elementen die de DJ cultuur maken?  Waar denk jij dat deze cultuur is ontstaan? Waar begon het? 
Uiteraard is muziek het belangrijkste element in de DJ-Cultuur, maar er is meer. Wat denk je dat na de muziek het belangrijkst is voor een DJ? En waarom denk je dat, ervaar je dit ook zelf?  De DJ wereld is ontzettend vooruit gegaan de afgelopen 10 jaar, de technologie heeft gigantische sprongen gemaakt en DJ’s worden soms bijna als goden gezien. Hoe komt dit denk je? Wat heeft daarop de grootste invloed gehad? 

De organisatie van feesten waar DJ’s staan zijn die nog hetzelfde als 10 jaar geleden toen je begon als DJ??

Uiteraard zijn er verschillen in apparatuur met 10 jaar geleden, welke?

Hoe bereid jij je voor op een avond draaien? Heb je nog speciale dingen die je altijd doet voor ieder feest? 

Hoe deed je dat toen je nog maar net DJ was?

Als je me helpt en deze vragen beantwoord, kopieer dan astjeblieft de vragen en schrijf daaronder jouw antwoorden.

Alvast heel erg bedankt!!!!

ccc    posted on 19-12-2007 16:14
Als je nou even een mooi word documentje maakt. Happy, laughing
Dan heb je meer kans dat mensen hem invullen.
stevew    posted on 19-12-2007 16:23
idd, als je zelf alles moet opstellen in een document zullen er niet zoveel mensen het formulier invullen denk ik. Zodra het op een document staat zal ik het ook met alle plezier invullen.
Greets
PatrickBeuken    posted on 19-12-2007 16:50
Beetje overdreven he, ccc en stevew.... het is maar een kwestie van kopiëren en de tekst in word plakken. De inhoud van de tekst wordt niet anders wanneer je het in word zet :P
stevew    posted on 19-12-2007 21:55
natuurlijk niet patrick maar als het voor ons geen moeite is voor alles op een word documentje te zetten, kan dat voor code-y toch ook geen probleem zijn, niet?CryCry
Beter dat het 1 keer gedaan wordt door code-y dan door ons allemaal apart vindt ik.Cry
Code-Y    posted on 20-12-2007 11:10

Excuses, iets is fout gegaan in het posten!

Hier vind je de word file:
DJ_reinout1990@hotmail.com <<

Post Scriptum: Kan iemand mij even PM-en hoe ik mijn email adres zo doorstreept maak zoals in de eerste post van dit topic? ik snap het niet!

User edit by Code-Y on 20-12-2007 @ 11:15:35 (30%)
Code-Y    posted on 20-12-2007 15:39
astjeblieft? *kijkt heel zielig*

Ik heb het echt nodig (A) moet morgen mijn eerste concept inleveren

This is an old Topic

No new postings for 6.464 days.
 Post CommentThat would be 215.5 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

177 Users online: 129 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 19.061
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.465