Als het maar een paar vragen zijn, waarom probeer je dan niet hier de vragen neer te zetten en zoveel mogelijk mensen mee te laten doen.
Poster: W.i.MAls het maar een paar vragen zijn, waarom probeer je dan niet hier de vragen neer te zetten en zoveel mogelijk mensen mee te laten doen.
Poster: PatrickBeuken
En je denkt echt dat Tiësto daarop reageert? :P Wat denk je hoeveel fanmail die gast dagelijks krijgt..
Poster: W.i.MAls het maar een paar vragen zijn, waarom probeer je dan niet hier de vragen neer te zetten en zoveel mogelijk mensen mee te laten doen.
Poster: Code-Y
Dat vind ik wel een strak plan, ondertussen heeft een iemand mij toegevoegd op msn, ik zal hem persoonlijk ene interview afnemen =) en de vragen ook online zetten.
Slim!
@PatrickBeuken
Dat zijn de subvragen, ik wil een interview afnemen =) en daarin die informatie verzamelen.
Ik zal hem, zodra het is voorbereid, hier ook neerzetten
@ferrox
Tuurlijk, ik spreek Thijs Verwest iedere dag wel even, jaa we zijn beste maten wij hoor. sinds de basisschool al (ik ben 17 XD), en Jean.. oh man, die heeft zo lang naast mij gewoont als buurjongen... vrienden voor het leven zeggen ze dan he....
XD
Nee, ik vrees dat ik niet in de positie ben om hun hulp te vragen voor mijn sectorwerkstuk, al zou het wel heel gaaf zijn!
(Mss email ik DJ-Jose wel.... k heb wel eens (lichtelijk eenzijdig, maar een kleine response was er:P) contact gehad....)
Poster: dj_jr
mamo?
djjw?
Hierbij mijn interview, als iedereen met meer dan 10 jaar ervaring de vragenlijst voor mij wil beantwoorden dan kan ik het gebruiken voor mijn sectorwerkstuk! alvast heel erg bedankt!
Wie ben je, en vertel eens even wat je allemaal doet in de DJ wereld.
Wat was jouw eerste ervaring met de DJ wereld? Op welk moment wist je dat je echt DJ wilde worden? Heb je al op veel feesten gedraaid? Wat was daarvan de grootste? Wat voor DJ ben je? Qua style, mixes en interactie met je publiek. Het DJ’en is inmiddels uitgegroeid tot een cultuur, Hoe zou jij de DJ-Cultuur het best omschrijven?De organisatie van feesten waar DJ’s staan zijn die nog hetzelfde als 10 jaar geleden toen je begon als DJ??
Uiteraard zijn er verschillen in apparatuur met 10 jaar geleden, welke?
Hoe bereid jij je voor op een avond draaien? Heb je nog speciale dingen die je altijd doet voor ieder feest?Hoe deed je dat toen je nog maar net DJ was?
Als je me helpt en deze vragen beantwoord, kopieer dan astjeblieft de vragen en schrijf daaronder jouw antwoorden.
Alvast heel erg bedankt!!!!
Excuses, iets is fout gegaan in het posten!
Hier vind je de word file:
DJ_reinout1990@hotmail.com <<
Post Scriptum: Kan iemand mij even PM-en hoe ik mijn email adres zo doorstreept maak zoals in de eerste post van dit topic? ik snap het niet!