Poster: Vibemaster-D
bij ons op school bij het eindfeest hadden ze wel DVJ's
maar dat was zo lomp
staat een DJ binnen met ze booth 2x MK3 + DJM800
staat er 2 meter naast een gast met 2x DVJ1000 en een Edirol V4 (en 3 schermpjes van numark)
die stond met DVJ loops van djsounds hele avond op 4 beamers (die van school zelf) VJ stuff te projecteren. dat was zo lomp sluit ze dan aan op die DJM800 ofzo.
verder nog nooit echt zelf in een tent gestaan waar de DJ DVJ's gebruikten wel valt me op dat steeds meer cafe's ook een beamer of een TV hebben aanstaan waar de videoclip op word gedraait van hun muzieksysteem.
het heeft wel toekomst zeker weten.
ik wil zelf ook op latere leeftijden dat hele videoclips gedoe er bij doen maar nu is er nog geen geld en ook te weinig materiaal aan de andere kant (als jij in een zaaltje een feesthoud moet daar ook nog wat plasma's of beamers zijn)
Poster: Tomazos
veel dj's hebben ook een video systeem, wat ze gewioon kunnen afspelen op de pc, maar dat bedoel ik niet,
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.