Poster: Laidback
vraag.. is het een Serial-ATA (SATA) hard drive.. ??
xp heeft nog wel eens problemen met SATA
Poster: Illusion
He Erik, hier is mr. HELPDESK:P
Heb je je jumpers op je harde schijf goed ingesteld?
En welke Windows Installatie gebruik je? Met Service Pack 1 of 2?
Is je harde schijf al vaak gebruikt? Het kan voorkomen dat je harde schijf veel fouten bevat.
Wat is de volgorde van de startmethode in de Bios?
Zitten de kabels wel goed aangesloten? En heb je een S-ATA schijf?
Controlleer sowieso als eerste de kabels nog eens een keer! Dat kan heel wat oplossenEr zijn zoveel mogelijkheden.
Poster: ccc
Aan de achterkant van je schijf zitten pinnetjes. Op die pinnetjes zit een soort van klemmetje, genaamd jumpers. Je kunt die in verschillende standen zetten op de pinnetjes, en zo bepaal je of bijvoorbeeld je schijf een master of slave is. Als je er niet aan bent geweest kan ik mij niet voorstellen dat daar je probleem aan ligt.
Ik heb een soort gelijk probleem gehad, alleen was het toen van een ander os naar xp toe.
Wat ik toen heb gedaan is een win98 cd erin. Fdisk gestart-> alles verwijdert van partities. Daarna opnieuw toegevoegd. En toen accepeteerde men pc xp wel. Ik gebruikte Windows XP proffesional.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.