hallo iedereen vraag :numark d2 director
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stijn777    posted on 08-12-2007 16:24
gegroet allemaal, mijn naam is stijn en ben dolle muziekfan en heb laatst een numark d2 director gekocht, nu had ik me misschien beter moeten informeren etc.. maar voor mij was het perfecte machine om lekker mijn collectie door te spitten en fijne tunes te draaien... Goed ik heb dus problemen met zoek functie.... ben geen software mannetje die alles overal van weet, maar met een libary aanmaken en vervolgens zoeken op titel of artist geeft geen enkel resultaat... Ik begrijp dat misschien mijn mp3 archief niet juist is maar om deze nu allemaal handmatig te rangschikken lijkt me ook nix, is er geen manier om deze automatisch juist te rangschikken... ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik op de feestjes toch snel mijn tracks kan vinden..en bovendien kan genieten van mijn voor mij toch wel dure uitgaven, iedereen alvast bedankt...

groet stijn

What do you think about hallo iedereen vraag :numark d2 director ??

Vote :   

tairip    posted on 08-12-2007 16:42
Je moet ze alvorens je ze in de D2 zet wel goede ID3 tags mee geven anders snapt geen enkel apparaat het!
Tizio    posted on 08-12-2007 18:26
Inderdaad, ik heb zelf ook een D2 en het werkt echt alleen met goede tags. Zoieso hou ik om alles lekekr geordend te hebben, maakt alles ZO veel makkelijker. Ik gebruik om m'n tags te editen MP3Tag, je moet maar kijken, maar ik vind het goed werken...
Max-E    posted on 09-12-2007 17:44
Je moet denk ik gwn ff googlen, vind je wel n redelijk goed Tag programma, bewerk de tags 1 keer en zorg dat je t niet nog n keer hoef te doen, ik hield vroeger altijd mn playlists altijd bij op mn pc, en t is n ramp, wanneer je dalijk 3000 nrs hebt en je moet ze allemaal aanpassenWinking my eye
stijn777    posted on 11-12-2007 22:38

hey bedankt mannen, wat ik je zei niet echt een data kenner, id3 tags?? ik zal zo maar eens gaan google wat je zegt..ik hoop dat me ineens lukt mijn gigs te ordenen...lijkt me heerlijk als het gaat werken...laterz

tairip    posted on 11-12-2007 23:35
Tizio    posted on 12-12-2007 09:47
Het verbaasd me eigenlijk wel dat je niet weet wat dat zijn stijn, (hé dat rijmt! :P) want het hele idee van de D2 (tss rijmt alweer!) is hier op gebaseerd..
User edit by Tizio on 12-12-2007 @ 09:48:22 (29%)
stijn777    posted on 12-12-2007 16:29
ja joh, weet ik nu inmiddels ook...ik wilde eerst twee cd spelers...bedacht me ineens dat veel beter voor me is...niet ingelezen....te enthousiast geweest, maar heb nu mp3tag aan de gang, ben beniewd.. Maar ik vroeg me nog iets af, ik heb aantal albums die zijn non-stop, bv een mixcd.. kan ik die ook EEN maken? begrijp je wat ik bedoel, misschien als een playlist of hoe dan ook, ik hoop dat dat kan, wat ik heb nogal wat van die muziek, en nummers worden anders zo ineens afgekapt..

en de d2 director speelt niet non-stop toch? voor een half uurtje bv automatisch laten spelen, maar eeh ben al erg blij met jullie tips voor de tags...groeten stijn
Max-E    posted on 12-12-2007 18:15

Nou te enthousiastConfused t gaat m gwn zo: je moet gewoon 1 keer beginnen:P t hoeft ook niet zo duur te zijn, je ziet overal numark, pioneer(duuur duuuuur) maar je kan ook ns kijken naar de tabletop spelers van bijvoorbeeld stanton of jb-systems(zijn meestal wat mindere kwaliteit, die laatste) ik zelf ben gewoon begonnen met draaitafels in plaats van cd-spelers, en hardware is egt 10x zo vet dan dat je met software gaat werken:P, maar die tabletop cd-spelers zijn niet slecht, ze hebben alleen niet zoveel features, maakt helemaal niet uit als je begint lijkt me, maar zoals ik al zei zelf heb ik geen cd-spelers in bezit gehad, alleen maar draaitafels:P 

Enne dat mix cd gebeure, dat hoef je niet met n programma te doen? als je gwn cd-spelers koopt dan mix je t zelf toch?Winking my eye Kweetmoet hoeveel geld je verdiend e.d. maar als je de kans hebt, gwn doenWinking my eye

greets,
Max

stijn777    posted on 14-12-2007 15:15
nou het is nu even iets anders Max, ik heb nu de d2director, en ga zeker geen tabletop cd spelers meer aanschaffen... Ik vraag me nu af of ik een album waar nonstop muziek op staat ineens kan laden in mijn d2 director, dus niet nummer voor nummer.. misschien weet je daar een maniertje voor..?

groet stijn
Tizio    posted on 14-12-2007 18:07
Ja hoor, je moet maar eens kijken. In het menu op je D2 zegmaar kun je aanzetten dat hij automatisch een volgende track laad. Als je dus je album geselecteerd hebt gaat hij nummer voor nummer (links en rechts) afspelen.

Tenzij je bedoelt dat je gewoon een 45 min durende track hebt en je die dan in 1 keer wilt laden? Kan, alleen denk er wel aan dat de laadtijd langer wordt!
stijn777    posted on 17-01-2008 13:57
hey hallo, is weer een tijd geleden, druk geweest met ander dingen, nu heb ik aantal van mijn albums met mp3tag bewerkt, prima kan ze opzoeken etc.. maar, zoek ik een artiest bijv. zoot woman, dan zou ik graag ook het album erbij zien op mijn zoekscherm. Plaats ik een nummer naar the crate, zie ik de artiest er niet bij staan...dan wordt het er niet duidelijker op. Ik vraag me nu af of ik dit op de d2 director kan veranderen? de zoektermen ofzo..? anders zou het moeten betekenen dat je dit allemaal in mp3tag zou moeten doen en dat lijkt me niet logisch aangezien dit toch een normaal iets is om op je scherm te zien... Ik hoop in ieder geval op een reactie van wie het weet.. alvast bedankt, ik hoop spoedig eigelijk wel een smijn d2 director op orde te hebben..haha groet stijn

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

577 Users online: 291 Guests (286 Unknown)
Pages generated today : 59.762
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.612.060