hey bedankt mannen, wat ik je zei niet echt een data kenner, id3 tags?? ik zal zo maar eens gaan google wat je zegt..ik hoop dat me ineens lukt mijn gigs te ordenen...lijkt me heerlijk als het gaat werken...laterz
Nou te enthousiast t gaat m gwn zo: je moet gewoon 1 keer beginnen:P t hoeft ook niet zo duur te zijn, je ziet overal numark, pioneer(duuur duuuuur) maar je kan ook ns kijken naar de tabletop spelers van bijvoorbeeld stanton of jb-systems(zijn meestal wat mindere kwaliteit, die laatste) ik zelf ben gewoon begonnen met draaitafels in plaats van cd-spelers, en hardware is egt 10x zo vet dan dat je met software gaat werken:P, maar die tabletop cd-spelers zijn niet slecht, ze hebben alleen niet zoveel features, maakt helemaal niet uit als je begint lijkt me, maar zoals ik al zei zelf heb ik geen cd-spelers in bezit gehad, alleen maar draaitafels:P
Enne dat mix cd gebeure, dat hoef je niet met n programma te doen? als je gwn cd-spelers koopt dan mix je t zelf toch? Kweetmoet hoeveel geld je verdiend e.d. maar als je de kans hebt, gwn doen
greets,
Max
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.