Poster: kardon
hallo djs
ik wou graag een aantal tracks kopen op dancetunes
maar ik zie dat alleen met een creditcard kan of paypal.
nu heb ik geen creditcard maar gewoon een bankpas.
en ben niet bekend met paypal iemand ideen hoe ik tog kan kopen?
Poster: robbert
Nu dit topic geopened is kan ik mijn vraga net zo goed hier stellen, dus bij deze;
Omdat ik nog maar weinig nummers in het illegale wereldje kan vinden (ik word steeds minder commercieel wat betreft platen..) wil ik ook legaal nummers kunnen downloaden. Nou zit ik te dubben welke download site ik hiervoor moet gaan gebruiken, aangezien ik geen zin heb om op meerdere sites geld te storten (of kun je ook los nummers kopen?). Dus welke site is betrouwbaar en heeft altijd de niewste nummers?
ik zie nergens die optie ideal?? alleen visa,diners,japanese bank,american expres en mastercard
kijk ik verkeerd ofzo?
ow oke dus dan krijg je die optie bas in beeld ja sorry men ben nieuw met nummers legaal kopen
Poster: nils7
Dancetunes kan niet naar een geselecteerde map toe downloaden
Poster: Roelof
je moet een bundel kopen links op het beeldscherm.
Poster: Ft
Dat kan wel! Moet je bij downloadmanager instellen... als je voor het eerst gebruikt, krijg je zelfs de vraag waar hij ze in moet zetten... daarnaast is het nog eens mogelijk om via je account te kijken, daar staan alle nog niet gedownloade nummers en daar kun je ze zelfs stuk voor stuk downloaden zodat ze allemaal in een andere map komen als je dat wilt...
Dat hoeft niet persé... je kan ook de nummers apart betalen (met iDeal dan per 6 ofzo)... het is wel slim een bundel aan te schaffen, aangezien de nummers dan goedkoper zijn...
Dat is waar...
Maar waarom zou je ze wel willen afrekenen en niet direct willen daanloaden??
Poster: Renzis
@dj maarten
Ze blijven wel in je crate staan, als je nu uitlogt. Maar als je afrekend moet je ze volgens mij wel direct downloaden.
Bij bijvoorbeeld beatport hoeft dat niet
voor de duidelijkheid ik heb nog niks gekocht! alleen in me winkelwagen gedaan!
Poster: neutje
je hoeft je betaalde nummers volgens mij niet meteen te downloaden hoor.
je kan ze later nog downloaden, dan moet je naar acount gaan en dan kan je naar de nummers die je wel betaalt heb maar nog niet gedownload. trouwens hebben ze wel goede service want ik had voor ongeveer 50 euro aan nummers gedownload en toen crashte me computer, dus toen heb ik een mailtje gestuurd dat me computer crashte en dat ik de nummers niet meer had, toen hebben ze ervoor gezorgd dat ik ze nog een keer kon downloaden :D dus daar was ik heel blij mee.
Poster: Lead
Ik koop niet meer bij dance tunes... staat me bij dat ze alleen maar 192kbps MP3's hebben. Ik koop liever WAV of 320kbps...
Poster: djmaarten
maar ik heb de nummers nog niet gekocht!! en dan wil die ze verwijderen als ik uitlog
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.