Vato Gonzales (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RoyK    posted on 07-12-2007 12:04
Is het iemand wel eens opgevallen dat die gast Vato Gonzales wel heel goedkoop is?

Zoals die "nieuwe knaller" van hem Badman Riddim echt wel heeeeeeeeeeeeel erg veel overeenkomsten heeft met Phoroah Monche - Simon Says (Estaw Says refix)?
Net zoals die aktie van Work it (you don't love me) die hij ook ff snel onder een eigen deuntje voor de release datum uitbracht?

What do you think about Vato Gonzales ??

Vote :   

Javier-Vicente    posted on 07-12-2007 12:22
ach, wat doe je eraan zoveel tracks worden nagemaakt of in een nieuw jasje gestoken. Bijvoorbeeld ook Sleazy van praia del sol en veron.. En tja die work it ach hij werd zelfs opgepakt en gedraaid door heel wat dj's..
Yorick    posted on 07-12-2007 12:53
is me ook opgevallen, draaien van hem vind ik ook niet zo super (niet strak, bekende nummers, en je hoor ook veel vato gonzales insite te pleace ofzo) .
hij is denk ik bekend geworden door de ''eclectic sound'' en van zijn eigen feesten.
vind hem niet echt super maar het publiek vind hem echt geweldig,, snap echt niet waarom.
de nummers die hij draait zijn zowat allemaal vage, gekke remixen.
Bastian    posted on 07-12-2007 12:57
Vato maakt wel coole nummertjes opzich, die work it actie vond ik alleen wel zwak van hem.
Ik hoorde ook dat hij niet zo netjes met z'n zaakjes om gaat maar ik ga geen dj's zwart maken die ik niet kenWinking my eye
Z'n dirty house mixtapes zitten echter soms bomvol met promo's, ben wel benieuwd hoe hij eraan komt.
2 dj_jr; dat vato gonzalez inside the place zegt hij gewoon zelf, hij is ook mcWinking my eye
MaD    posted on 07-12-2007 13:34
De remix van hem van Rabano - Get on Down is anders wel vet. Origineel is ook al vet trouwens
noadja.com /// aboveall.nl
HouseArrest    posted on 07-12-2007 16:41
Ik vind ook dat hij het zeer goed doet!

Nummer Let the bass drum bijvoorbeeld!

En zoals Bastian zegt is hij inderdaad bekend geworden van zijn Dirty House mixtapes. Erg lekker, hij qlimaxt namelijk continue (wat ik ook doe bij m'n mixtapes) en propt lekker 25 tracks is 30 min. Heerlijk!

En top dat hij zijn eigen mc erbij is.

Veel mensen kennen het wel, het is bijna een nieuwe openings zin Winking my eye  : Oi!!
Luxx    posted on 07-12-2007 18:36
wat ik irritant vind is dat al zijn tracks zijn stem erin hebben zitten. hoor je vaak: VATO GONZALES INSIDE THE PLACE

ja lekker dan als ik dat wil draaien.. want dan is het toch echt 'LUXX INSIDE THE PLACE'

zijn dirtyhouse mixtapes zijn echt zwaar vet.. die luister ik nog vaak
www.mothermusic.nl
Roelof    posted on 07-12-2007 18:50
Zijn mixes vind ik ook zeer goed, zijn produce kwaliteiten zijn idd helaas wat minder.
Bastian    posted on 07-12-2007 19:11
Cavalo de Pau rockt echt hard:D
Jer-E    posted on 07-12-2007 19:52
vato is gewoon zo goedkoop omdat hij goed in de markt wil liggen net als afrojack is ook niet duur.
tym    posted on 08-12-2007 02:25
pfff wat koester ik haat voor deze dj
tis allemaal van die nep house, die aanslaat bij t verkeerde publiek
vind t maar niks
Xitrate    posted on 08-12-2007 10:25
Poster: tym
pfff wat koester ik haat voor deze dj
tis allemaal van die nep house, die aanslaat bij t verkeerde publiek
vind t maar niks

Wat is nep house dan?
Yorick    posted on 08-12-2007 18:55
Poster: HouseArrest

En zoals Bastian zegt is hij inderdaad bekend geworden van zijn Dirty House mixtapes. Erg lekker, hij qlimaxt namelijk continue (wat ik ook doe bij m'n mixtapes) en propt lekker 25 tracks is 30 min. Heerlijk!

Hmm als hij live draait bij ons in citylife duurt het minimaal 1,5 a 2,5 min tot er een nieuwe track komt...
HouseArrest    posted on 08-12-2007 19:37
Ik heb het over zijn mixtapes Yorick Cry
tym    posted on 08-12-2007 20:16
Poster: Xitrate

Wat is nep house dan?

geen enkele productie waarden.. het heeft een bass, een hi-hat en een deuntje. dat was het.
dirty house is gewoon voor de mensen die eigenlijk niet zo van house houden maar  t wel willen luisteren omdat het nogal hip is. vindik
Luxx    posted on 09-12-2007 11:45
Poster: tym

geen enkele productie waarden.. het heeft een bass, een hi-hat en een deuntje. dat was het.
dirty house is gewoon voor de mensen die eigenlijk niet zo van house houden maar  t wel willen luisteren omdat het nogal hip is. vindik

vind dat beetje kortzichtig. ik hou gewoon van house en ik vind dirty house toch echt dope.. om het nou nep house te noemen...Cry
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 09-12-2007 @ 12:12:45 (4%)
HouseArrest    posted on 09-12-2007 11:48
Inderdaad, daar ben ik het ook niet mee eens.

Dirty house is gewoon House, maar dan met een echte dikke melodie!
tym    posted on 09-12-2007 12:32
oke ik ben een beetje kort door de bocht, toegegeven ..
maar je ziet  dat, sinds house echt populair is gaan worden, vooral de feestjes als nopeisdope enzo, dat dit soort house in trek is gekomen. terwijl ik vind dat het echt kwalitatief een stuk minder is dat wat er eerst was, en dan bedoel ik dus de tracks zelf en de producties.
ik vind dat het allemaal een beetje t zelfde klinkt, soms zit er zeker wat leuks tussen, maar ik betwijfel dat de jongens die deze nummers maken net zoveel met hun tracks doen als bijvoorbeeld steve angello hier:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7490091591362797834

en dan geef ik wel een heel groot voorbeeld, maar toch.
en dan vinden veel mensen t geweldig en dan krijg je dus dat een dj als vato gonzales denkt dattie t heeft gemaakt, terwijl t echt absoluuuut geen geweldige dj is, ook mixtechnisch niet.
maar ieder zn eigen mening natuurlijk Happy, laughing
Bastian    posted on 09-12-2007 13:29
2 tym: nu begrijp ik je wel beter, hier ben ik het ook met je mee eens.
Nope is dope word soms echt een beetje te breezer (vind het zeker een vet feest hoor) op mijn school, mensen zeggen jaa dat iedje is echt zo vet! en dan vraag ik welke? zeggen ze ja marc benjamin - nope is dope.
Steve Angello en Sebastian Ingrosso (als ik me niet vergis) draaide laatst ook op nope is dope en Don Diablo moest toen eerder komen want ze gingen eerder eindigen met hun set want het publiek kwam niet mee. Terwijl ze wel gewoon helemaal te pletter gaan op een samir's theme (overigens zeker goed nummer maar wel simpel).
Maarja zoiets blijf je denk ik hebben, ik heb iig respect voor mr. Steve Angello:D
Yorick    posted on 09-12-2007 14:02

marc benjamin heeft toch niet meer het consept Nope is Dope?

Bastian    posted on 09-12-2007 14:05
Poster: dj_jr

marc benjamin heeft toch niet meer het consept Nope is Dope?

Las ook op z'n hyves dat hij de boekingen van nope is dope niet meer voortzetten ja..
Wat het verhaal hier achter is weet ik niet:P
RoyK    posted on 10-12-2007 11:38
Goed filmpje hoor Tym. Steve Angello is goed! Cry
vunk    posted on 10-12-2007 11:47
zucht, wordt er ook wel wat moe van. Ik snap de discussie helemaal. Heb nu ff geen zin/tijd om mijn mening te geven, wellicht later :P

nederland verhouse-ed op dit moment (nouja, eigenlijk al een jaar) en iedereen doet eraan mee.
robbert    posted on 10-12-2007 13:43
Ik ben ook niet zo kapot van dat "dirty house".. Doet me altijd denken aan marrokaantjes die als idiooten dansen tijdens zo'n soort feest..
woudy    posted on 10-12-2007 13:46
Mee eens, ik vind dirty house zo een manier om hip hop rustig naar house te trekken.

Laat alles gewoon voor wat het hoort... niet mijn stijl in ieder geval.
tym    posted on 10-12-2007 15:52
Poster: woudy
Mee eens, ik vind dirty house zo een manier om hip hop rustig naar house te trekken.

Laat alles gewoon voor wat het hoort... niet mijn stijl in ieder geval.

kijk! dankjewel! ik wist niet helemaal zeker of ik dit nou moest zeggen of niet maar ik ben et er echt mee eens

162 Users online: 72 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 4.267
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.864.665