Hallo medeDJ's
Ik vroeg me het volgende af:
Beatmatchen jullie met 1 cue knop aan en met behulp van de mixing draaiknop? (de draaiknop boven de koptelefoon volume regelaar)
Of beatmatchen jullie met twee cue knoppen aan?
Poster: DaRoyal
Wat een vraag..
Naja, ik beatmatch met beide platen door mijn koptelefoon, dmv de cue. Half monitor/half koptelefoon vind ik niet heel fijn werken, hoewel ik dat beter zou kunnen doen op locatie.
Poster: woudy
ik denk dat Illusion het over De Cue knop heeft, THMS bedoelt cue door je koptelefoonoftewel hoe beluister je je nummers voor door je koptelefoon.
Met alle 2 de cue knopjes aan of stel je een beetje master en een beetje Cue af op je mixer.
Correct me if im wrong.
Ik luister alstijd met 1 cue aan, en doe dan licht de master er door heen om hem gelijk te zette.
Poster: NielsR
"hoofdtelefoon op, en dan 1 oor van je hoofdtelefoon achter je andere oor, zodat je de monitor kan horen."
Ik had het over dat stukje
Ik bedoel precies wat Woudy zegt
Poster: remixer
ik gebruik 1 cue knop en die mix ik met m'n master zodat ik de beide platen hoor op de hoofdtelefoon
ik vindt zelf raar dat ze die knop cue noemen er had beter/vaker pfl (pre fader listen) kunnen staan om verwarring met de cue knop van de cd spelers te voorkomen
Poster: woudy
ik denk dat Illusion het over De Cue knop heeft, THMS bedoelt cue door je koptelefoonoftewel hoe beluister je je nummers voor door je koptelefoon.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.