Poster: Xitrate
Politie bellen idd..
Poster: Sandr
Als het goed is lost de beveiliging het op....
Ik heb 's zomers ook altijd een porto bij me liggen voor noodgevallen.
Ik blijf gewoon door draaien en wacht tot de beveiling zijn werk gedaan heeft.
Helaas valt er wel altijd een gat en de feeststemming keldert ook omlaag...
Dan moet je weer extra je best gaan doen om er iets aan stemming in te krijgen.
Poster: baath
of je knalt er in een mix cd in en gaat zelf mee doen
Poster: davyh
Hahaha dat kan ook
Poster: Stephanie
Heb in m'n residentie altijd een porto bij de dj-booth om beveiliging op te roepen....en die lossen het wel op. Bij roadshows hebben we altijd in de riders staan dat de show (al dan niet tijdelijk) stil gelegd mag worden wanneer vrees bestaat voor beschadiging van onze eigendommen of de veiligheid. In dat geval beschermen we echt alleen onze eigendommen (deksels erop en meubel zo ver mogelijk naar achter).
Poster: nils7
Dirk roepen
Poster: right1Tis nie waar he vandaag was ik der nog achter aant zoeken ma heb het ondertussen al gevonden :D
Dat liedje daar van. : Hey whats wrong with yoeeeoeoe,
you looking kinda mean to me.
Ik heb in de residenties waar ik draai meestal zo'n Grote man naast me staan met zo'n v'tje op zijn borst en zo niet is er altijd nog de alarm knop voor de beveiliging binnen handberiek die er dan ook binnen enkele seconden zijn..
Verder als het zo ver zou komen dat er toch ruzie uitbreekt dan ga ik voor rocky - eye of the tiger en dan de begin theme en die doormixen na 1 of andere populaire knaller of vet nummer waar iedereen de stemming weer mee op kan pakken..
Maar belangrijkste lijkt mij dat je als dj toch moet voorkomen dat er een sfeer komt te hangen in de zaal dat er ruzie gezocht word of ontstaat..
Poster: djjw
Ik ook!
ff voor iedereen buiten oosterhout, dat is onze portier.
Poster: Stephanie
Heb in m'n residentie altijd een porto bij de dj-booth om beveiliging op te roepen....en die lossen het wel op. Bij roadshows hebben we altijd in de riders staan dat de show (al dan niet tijdelijk) stil gelegd mag worden wanneer vrees bestaat voor beschadiging van onze eigendommen of de veiligheid. In dat geval beschermen we echt alleen onze eigendommen (deksels erop en meubel zo ver mogelijk naar achter).
quote: |
Poster: Laidback Do Not Mess With Stephanie! |