wat doe je als er een heuse vechtpartij is... (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DrezZ    posted on 05-12-2007 15:01
Beste collega's,
wat doen jullie als er op het event/fuif/in het café waar je draait een heuse vechtpartij ontstaat die bijna iedereen ziet?
ik maakte dit vorig weekend mee, 20 tal gewonden, bloedneuzen, tanden uit, gescheurde kleren. ik legde spontaan de muziek stil, waarop sommigen begonnen te jammeren om nog wat muziek te hebben. het was al tegen 5uur in de ochtend, dus voor mij was het feestje afgelopen.

Wat doen jullie in zo'n situatie?

grtzZ dj DrezZ

What do you think about wat doe je als er een heuse vechtpartij is... ??

Vote :   

Laidback    posted on 11-12-2007 10:46
Poster: Stephanie
quote:
Poster: Laidback
Do Not Mess With Stephanie!

Gaat m'n reputatie weer......

Cry
achja.. als er zoiets voorkomt.. dan moet het wel ergggg ver gaan..
(snap trouwens niet hoe je die Porto hoord met al die herrie)
User edit by Laidback on 11-12-2007 @ 10:53:06 (100%)
Stephanie    posted on 11-12-2007 12:47
Poster: Laidback

Cry
achja.. als er zoiets voorkomt.. dan moet het wel ergggg ver gaan..
(snap trouwens niet hoe je die Porto hoord met al die herrie)

Ik hoef die porto niet te horen....als de brede man aan de andere kant mij maar hoort "HEEEEEEEEELLLLPPPP!!!!!"
Javier-Vicente    posted on 11-12-2007 12:52
gewoon door draaien als je de muziek stil legt krijg je alleen maar meer geouwehoer in de tent. De beveiliging lost het wel op!
Laidback    posted on 11-12-2007 13:24
Poster: Stephanie

Ik hoef die porto niet te horen....als de brede man aan de andere kant mij maar hoort "HEEEEEEEEELLLLPPPP!!!!!"

vaak horen ze dat wel Cry en kan iedereen weer rustig verder Cry.

anders sturen we gewoon deze eropaf >

right1    posted on 11-12-2007 14:06
het lijkt erop dat ie al aan het drukken is.
christiano    posted on 11-12-2007 20:28

ik had een feest waar ik was en daar werden de relschoppers helemaal in elkaar geslagen door de bevijleging
echt grappig die man was 2 meter 10 en spieren van 50 bij 50 centimeter

maaar ik zou gewoon doorgaaan met draaien en de beveiliging roepen
pas als ze voorwerpen en mensen naar mij gooien ga ik mij er mee bemoeien

soundcollector    posted on 11-12-2007 23:30
muziek stiller zette en security naar voor roepen, vanaf het moment dat de situatie onder controle is door draaien en terug luider zette
right1    posted on 12-12-2007 12:46
@christiano. dat is hier onlangs nog gebeurd. Ik moest helpen in een feesttent met opdienen en s'avonds en s'nachts was fuif 3 dagen aan een stuk. En die dj draaide echt k*t muziek. Zo'n liedjes van schumagger die je hoort optrekken enz. gewoon brol dus. ze hebben zelf met tafels achter hem gesmeten. Dan denk ik igg ben je fout bezig. Maar hij draaide gewoon door.
En er was geen beveiliging.
ArCee    posted on 12-12-2007 13:52
Als dj en beveiliger van beroep kan ik vanuit beide perspectieven antwoorden maar meest wijze is: Roep degene die er voor betaald krijgen, beveiliger/portier etc. Red die het niet alleen, gebruik je vinyls of cd's als frisbee Cry
roelygun    posted on 12-12-2007 19:19
Ik zou de beveiliging roepen en alle 2 buiten smijten dan vechten se buiten maar verder, hebben wij er niks meer mee te maken.Cry
Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Wel dat er 2 meisjes gingen vechten ff de computer aangeslingerd en zelf er rond gaan staan.Cry
was maar een klein feestje:P
User edit by roelygun on 12-12-2007 @ 19:20:21 (11%)
alect    posted on 20-12-2007 16:53
op de politie moet je alleszinds niet rekenen.
heb eens een half uur op voorhand gebeld, en we zijden in dat telefoontje dat alles kort en kleinwerd geslaan, en dat er mensen waren met essen etc...
Aangezien we de herrieschoppers al in de gaten hadden.
een 15 minuten na het telefoontje beginnen ze te knokken, een heuse rel met 10 tallen gewonden.
een 45 tal minuten na het telefoontje komen te politieagenten aan.

bramv    posted on 20-12-2007 17:00
Poster: alect
heb eens een half uur op voorhand gebeld, en we zijden in dat telefoontje dat alles kort en kleinwerd geslaan, en dat er mensen waren met essen etc...
Aangezien we de herrieschoppers al in de gaten hadden.
een 15 minuten na het telefoontje beginnen ze te knokken, een heuse rel met 10 tallen gewonden.
een 45 tal minuten na het telefoontje komen te politieagenten aan.

Waarschijnlijk was de koffie nog niet warm genoeg, dus gingen ze nog maar ff wachten. :p
Krisix    posted on 20-12-2007 17:04
Ook eens gevecht voor gehad, 10-tal mensen. Was om 4u30 ongeveer. De mannen van't licht hadden het eerst opgemerkt, het was ontstaan ergens in een hoekske vanvoor. Zij deden onmiddelijk de zaallichten aan en deden teken naar ons dat we best de muziek effe stopten. Duurde even om ruzie onder controle te krijgen, mensen buiten gekregen (politie was aangekomen peis ik). Muziek is niet meer opnieuw gestart, organisatoren besloten om fuif te stoppen gewoon.
MadSteven    posted on 03-02-2008 17:16
right1: "Dat liedje daar van. : Hey whats wrong with yoeeeoeoe,
you looking kinda mean to me."

Phats & Small present Mutant Disco - Turn Around dus overigens

Maar als ik het me allemaal goed herinner is dat "you're looking kinda down to me"
User edit by MadSteven on 03-02-2008 @ 17:17:33 (53%)
Twizz    posted on 03-02-2008 17:18
ooit de film blade gezien??

:P
DonBasco    posted on 03-02-2008 19:03
Poster: alect

Meeste horeca-exploitanten denken wel 10 keer na voor ze de politie erbij halen. Dat betekent namelijk weer een aantekening die de verlenging van je vergunning in gevaar brengt.

Maar ik had het toevallig afgelopen zaterdag ook. Ik heb gewoon doorgedraaid, maar wel even wat "vriendelijke", softe plaatjes om de boel wat te kalmeren.
Devotion    posted on 04-02-2008 12:39
In de booth is er altijd een alarmknop; en helaas moet ik hem wel eens gebruiken. 't Is nog nooit erg heftig geweest, maar toch... Come to think of it, de enige vechtpartijen die ik heb meegemaakt zijn ook altijd op dezelfde locatie geweest. Het ligt er dus echt aan waar je in Nederland draait. Maar goed, The Bottom in Emmeloord is wel een leuke tent Thumbs Up Muziek gaat nooit af, ik zorg alleen voor een iets rustigere stijl en zorg dat de belichting ook wat aangepast is. En daarna weer de boel oppakken en het feest afmaken.
Tijnie    posted on 04-02-2008 13:07
You gotta fight for your right, to party!!!! opleggenCry
Julemac    posted on 04-02-2008 13:19
Poster: Tijnie
You gotta fight for your right, to party!!!! opleggenCry

ik zet liever break the house down op :p
Tijnie    posted on 04-02-2008 13:22
everybody is kungfu-fighting :p
Devotion    posted on 04-02-2008 17:56
Poster: Tijnie
everybody is kungfu-fighting :p

WAS, kerel, was. "Everybody was kung-fu fighting."
Twizz    posted on 04-02-2008 18:02
alles kapot??

BACK OT
bastianhecker    posted on 04-02-2008 18:31
hahahahahahahhahaha break the house down!Cry laatste keer dat je mag komen draaien dan denk ik! hahahahaha
Laidback    posted on 04-02-2008 18:35
Poster: Devotion

WAS, kerel, was. "Everybody was kung-fu fighting."

ja die leg altijd klaar hier! .. gewoon op een sample pad zetten.. backspin en Huppaa.. La lala Laaaaaa ,
U-Vinyl    posted on 04-02-2008 18:46
Slim Micky - Jump around lijkt me toepasselijkCry Of die van Limp Bizkit - give me something to breakCry

540 Users online: 362 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 148.691
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.667.606