Suggestie: Personal Gig Agenda
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lawrenz    posted on 04-12-2007 19:22
Ik ben net op een ideetje gekomen:
Je hebt natuurlijk het Party gedeelte op deze site, maar is het niet mogelijk om een persoonlijke gig/party agenda te maken per gebruiker? Dat als een DJ op deze site eens een feest waarop hij/zij draait, het zo toegevoegd kan worden aan zijn/haar persoonlijke agenda. Andere gebruikers kunnen deze agenda dan ook bekijken, en ook commentaar toevoegen, en misschien zoals op Hyves erbij kan zetten dat hij/zij daarbij is :P
Ik heb namelijk dat het "parties" gedeelte van deze site alleen voor "grootschalige" feesten is, maar ik heb bijv volgende week vrijdag een feest waar ik moet draaien maar dat voeg ik toch maar niet toe aan het "parties" gedeelte.
Iemand die het er mee eens is?

What do you think about Suggestie: Personal Gig Agenda ??

Vote :   

LSunicaXL    posted on 04-12-2007 19:28
Ja lijkt me wel geinig!
Misschien dan ook een beetje meer aandacht voor de minder grote feestenCry
En kan iedereen leuk bijhouden op welke feesten hij/zij al heeft bezocht of zelfs op heeft gedraaid!
PatrickBeuken    posted on 04-12-2007 21:10
Een beetje overdreven/dubbelop. Één agenda systeem is meer dan genoeg.
W.i.M    posted on 04-12-2007 21:44
Bij DJ's kun je toch je feesten toevoegen ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lawrenz    posted on 04-12-2007 21:53
Poster: W.i.M
Bij DJ's kun je toch je feesten toevoegen ?

Ja, maar ik heb daar het gevoel, net als bij "parties" dat het alleen om grootschaligere en bekendere feesten gaat. Als dat niet zo is, corrigeer me dan a.u.b. Happy, laughing
PatrickBeuken    posted on 04-12-2007 22:34
Verkeerd gevoel. Als het zo was zou het er wel bij staan.
Xitrate    posted on 05-12-2007 00:24
Het zou mij erg leuk lijken. Je zou het toch kunnen intrigeren in het al bestaande agenda systeem? Dan krijg je dat Gallery principe waar je gewoon een naam van een member kunt aanklikken en ziet waar hij moet draaien/al heeft gedraaid/is geweest/naartoe gaat..
Code-Y    posted on 05-12-2007 07:52
lijkt mij een leuk idee!

=)
Sunrise8    posted on 05-12-2007 15:08
ja lijkt mij een erg leuk idee. dat miste ik namelijk op deze site. een gig agenda. wat je ook op partyflock hebt Happy, laughing. maar juist omdat PF het al heeft, zou het dan niet copyright schending zijn als DJR het zou overnemen?
Music made me who i am
Code-Y    posted on 05-12-2007 16:43

Lijkt me niet dat PF daar copyright op heeft...

Internet is behoorlijk vrij gebied (denk ik :P)

Lawrenz    posted on 05-12-2007 16:50
Poster: Sunrise8
ja lijkt mij een erg leuk idee. dat miste ik namelijk op deze site. een gig agenda. wat je ook op partyflock hebt Happy, laughing. maar juist omdat PF het al heeft, zou het dan niet copyright schending zijn als DJR het zou overnemen?

Je mag toch gewoon een agenda maken :P Dan noem je hem gewoon Personal Mix Agenda ipv Gig agenda Happy, laughing
Xitrate    posted on 05-12-2007 17:19
Poster: Sunrise8
maar juist omdat PF het al heeft, zou het dan niet copyright schending zijn als DJR het zou overnemen?

Nee, PF is echt niet de enige site die een agenda heeft. Pas als je de code van de agenda die partyflock gebruikt kopieert en gebruikt voor een andere site is het pas copyrightschending.
Lead    posted on 05-12-2007 18:29
Poster: PatrickBeuken
Verkeerd gevoel. Als het zo was zou het er wel bij staan.

Inderdaad, de agenda en parties is juist bedoeld voor eigen dingen...en als mensen ergrote feesten in willen zetten : ook graag :D

Poster: Xitrate
Het zou mij erg leuk lijken. Je zou het toch kunnen intrigeren in het al bestaande agenda systeem? ...

Het is nu al geintergreerd. Als je alle info compleet invult via je profiel of de parties sectie komt dit automatisch in de kalender te staan.

Het hele systeem hebben we gemaakt zodat iedereen elkaars boekingen kan bekijken en er eventueel eens gaan kijken.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.368 days.
 Post CommentThat would be 212.3 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

144 Users online: 22 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 13.546
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.498