Iemand Leren Draaien
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 03-12-2007 22:49
Het is al een tijdje terug maar leuk me leuk om er een topic over te openen ( weet niet of deze al bestaad maar ik vond niets)

Ik vroeg me af of je wel is iemand anders heb leren draaien. Ik wel!
Mijn verhaal:..

In de zomer vakantie van 2007 ( paar maanden terug ) ben ik begonnen om een goede vriend van mij leren plaatjes te mixen...
Stap voor stap ging het steeds beter, toen ik op vakatie ging kreeg hij een cd speler van me teleen die hij nog steeds heeft.. en het draaien gaat steeds beter.. Een paar weken terug was er een Dj contest waar hij 2e is geworden.. ( dus ben trots op me zelf dat hij zo ver is gekomen:P)

What do you think about Iemand Leren Draaien ??

Vote :   

LSunicaXL    posted on 03-12-2007 23:51
Zaterdag nog, een vriend van me, ik helemaal uitleggen hoe je makkelijk kan leren beatmatchen.
Hij heel geinteresseert kijken en knikken.
Gaat ie draaien.............. X-fader naar links... X-fader naar rechts... X-fader naar links... X-fader naar rechts... hahaha!
En het klonk niet eens slecht!Cry

De uitslover!
Ach ja, waren meiden bij heCry
User edit by LSunicaXL on 03-12-2007 @ 23:51:43 (1%)
ArCee    posted on 06-12-2007 16:10
Jep, iemand van dit forum zelfs, maar ik noem geen namen Winking my eye
woudy    posted on 06-12-2007 16:46

Ik heb al een stuk of 3 mensen het geleerd waarvan er 2 mee verder zijn gegaan en 1 potentie en aanleg heeft.

wel leuk dat je dan ziet hoe ze zich verder ontwikkelen.

tairip    posted on 06-12-2007 16:46
Ik heb het helemaal zelf moeten ontdekken, maar heb natuurlijk wel handige tips opgesnuffeld hier en daar! En goed luisteren naar wijze raad van anderen. Ik heb wel eens iemand (meerdere personen) geleerd hoe het inzijn gang gaat! Maar de fijne kneepjes moet je jezelf toch eecht aanleren!
rebounce    posted on 07-12-2007 11:20
Ik heb al eens iemand gehlopen om te leren draaien , maar ze zag het niet zitten om dure gear te kopen.
Het is wel een leuke ervaring geweest.
Illusion    posted on 07-12-2007 11:45
Poster: tairip
Ik heb wel eens iemand (meerdere personen) geleerd hoe het inzijn gang gaat! Maar de fijne kneepjes moet je jezelf toch eecht aanleren!

hehe Winking my eye Klopt!

Uiteindelijk, moet je de echte mixtechniek uit jezelf halen! Zo ontwikkel je eigen techniek en heb je je eigen ervaring, die je ook weer aan anderen kan laten zien.

Nou ben ik niet zo iemand die iedereen alles gaat leren, ik vind het toch belangrijk dat je uit jezelf een heleboel leert. Maar als iemand echt heel geinterresseerd is, dan wil ik hem wel het een en ander uitleggenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 07-12-2007 @ 11:46:00 (2%)
Bastian    posted on 07-12-2007 13:15
Poster: tairip
Ik heb het helemaal zelf moeten ontdekken, maar heb natuurlijk wel handige tips opgesnuffeld hier en daar! En goed luisteren naar wijze raad van anderen. Ik heb wel eens iemand (meerdere personen) geleerd hoe het inzijn gang gaat! Maar de fijne kneepjes moet je jezelf toch eecht aanleren!

Heb ook alles zelf moeten leren, uit me vriendenkring toen ik begon was zowat niemand dj (die een beetje verder als mij was). Echter, toen ik de sensation dvd van 2004 had en thuis opzette had ik zelfs al een paar dingen geleerd haha maar uiteindelijk is het allemaal vanzelf gegaan, dan leer je weer dit en dan weer dat.
Heb wel eens een vriend van me geleerd om te draaien maar die bleef maar kloten met de scratch haha, maar opzich kon hij soms wel een goed aan te horen overgangetje maken:P

This is an old Topic

No new postings for 6.490 days.
 Post CommentThat would be 216.3 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

171 Users online: 79 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 4.294
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.864.692