Dit is m'n allereerste productie, hij is nog niet echt volledig af (moet nog gemastered worden enzo), maar laat maar weten wat jullie van deze remix van Born Again vinden!
What do you think about [T] Born Again Remix ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
edit: klink aardig..vind em persoonlijk alleen nog een beetje kaal klinken...maar is je eerste productie...dus je hebt nog een hele weg te gaan...ga zeker mee door.....mischien weet je het nooit voor later he :D
User edit by Silteo on 03-12-2007 @ 15:56:01 (100%)
Draaien zou ik hem echter niet, omdat ik vind dat een remix van een nummer veel meerwaarde moet geven in vergelijking met het origineel. Dit mis ik jammer genoeg in deze remix, maar keep up the good work!
Klinkt zeker niet verkeerd ! In tegenstelling tot Silteo, hou ik er persoonlijk wel van om een track niet te druk maken, wanneer je deze wil gebruiken om zelf te mixen.
Remix kun je! Maar het nummer is er minder door geworden... Waarom?
Omdat dit nummer een heel pakkend nummertje was door het snel afgekapte melodietje. en nou met die pads electro geluidjes word hij heel zweverig en is dus het effect weg!
Als remix zit ie strak in elkaar. Het intro stuk had misschien iets spannender gemogen maar dat is een kwestie van smaak. Verder zit er niet echt een break in het middendeel waarbij je terug valt op een introloop en het einde past niet echt bij de rest.
http://soundcloud.com/lau-daniels
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.