Tiesto is The Best Dj ( Dutch Speaking ) (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

CastroLeChina    posted on 01-05-2005 10:46
Eej Mensen Dj Tiesto is de Beste Dj over de hele wereld

ik ben het er mee eens

File is Removed

The link to the Productions is probably dead and this topic is locked
Mod edit by DJResource on 00-00-0000 00:00 (1%)

What do you think about Tiesto is The Best Dj ( Dutch Speaking ) ??

Vote :   

wilum    posted on 21-07-2005 22:57
nu stata tiesto op 1 maar stel dat armin va buuren op 1 stond hebben ook zoveel mensen over die dj te zeiken (dat heet een mening) ik vin dat je uit respect geen dj mag afzeiken (grof gezecht)..

gr.wilum
Jorrit    posted on 21-07-2005 23:30
waarom niet... ik denk dat afzeiken een beetje verkeerd woord is, veel mensen becritiseren hem. Dat vind ik helemaal niet slecht, als er geen kritiek op een dj zou zij, zou die arrogant worden, en uiteindelijk slechter. Denk ik dan... Winking my eye
Pullstar    posted on 22-07-2005 01:03
Tjah...alles wat de man aanraakt veranderd in goud. Hij zal dus wel iets goed doen. Qua techniek vind ik hem niet suprieur...maar die plaatkeuze...Tha bomb! En zn producties zijn ook gewoon goed. Op trance gebied heeft hij gewoon een standaard neer gezet. Hij weet keer op keer een sfeer neer te zetten. Zowel in zn draaien als in zn produceren. Ik vind het een terrechte keuze als het gaat om DJ/producer. Als het puur om het DJ-en gaat zijn er wel betere te vinden. Maar in de top 5 hoort hij gewoon zeker thuis. Want plaatkeuze is minstens, en misschien wel belangrijker dan techniek.
DJ_Inspiration    posted on 23-07-2005 10:49
Ik zal hier mijn mening ook eens zeggen over onze Thijs.

Ik vond hem een lange tijd de beste gewoon, er zijn enkele keren hier op TMF in België van die Tiësto Specials geweest (Another day at the office ofzoiets en dan erna een paar gigs op verschillende plaatsen in het buitenland enzo). Dat vond ik helemaal tegek gewoon. Ik had ook naar de DVD gekeken van Tiësto In Concert in 2003 en dat vond ik ook helemaal top. Dus toen had ik besloten om hem eens live aan het werk te zien toen hij kwam naar de Ethias Arena in Hasselt. Ik had er veel van verwacht maar dat is die avond zelf helemaal verandert. Het was om in slaap te vallen gewoon. Het enige wat goed was is de show. De muziekkeuze was toen helemaal niet in mijn smaak (het is daarom ook maar mijn mening die ik hier neerschrijf). Het enige wat ik nu nog goed vindt aan Tiësto is het producen. Zijn muziek vind ik dan wel nog goed meevallen en de mensen waarvoor je draait zijn er meestal gek van. (bij mij toch)
Ik vind het dus allemaal maar een beetje teveel "hype" rond onze Thijs.

Beste DJ van de wereld? Nou... NEE!
Edwin    posted on 26-07-2005 17:33
Eeehm nee sorry, niet echt mee eens! Commercieel heeft ie het dik voor mekaar, maar er zijn zat anderen die echt niet voor hem onder doen!!!
Pullstar    posted on 28-07-2005 00:37
De man heeft iets mee wat vele andere DJ's missen. Hij is een ras entertainer. Waar de meeste DJ's met een kop op onweer naar hun mixer staan te staren, loert "onze thijs" met een grijns van oor tot oor naar het publiek. Ik denk wel eens dat de man zn onderkaak er af zou moeten vallen, zover als die grijns doorloopt. True, hij wordt gehyped, en true, er staat een best PR apparaat voor hem klaar. Maar dat heeft hem wel gebracht waar hij nu is. Hij heeft ook een lange geschiedenis van zwoegen en volhouden achter de rug. Gatecrasher was zijn geluk en vanaf daar heeft hij het geweldig gedaan. Ik zeg niet dat hij de beste is, maar zn totaal pakket zit wat beter in elkaar dan de anderen. En daar komt bij dat het gewoon Thijs blijft, zonder poeha en kapsones. En misschien is dat nog wel wat ik het meest waardeer. Want er zijn dr genoeg die hun schoenen kwijt zijn....
Uncle    posted on 28-07-2005 10:55
Poster: Pullstar
...bla....

Dan dingt Fransje Bauer ook wel mee naar deze titel.

Tiesto is zeker niet de beste dj en dat was de vraag hier. Hij is wel de populairste, de slimste misschien, de best verkopende... Maar we hadden het hier over kwaliteit. Hij is zeker geen slechte dj maar er zijn genoeg dj's waar hij qua draaikwaliteiten bij lange na niet aan kan tippen (Sander Kleinenberg bijv. om er maar 1tje te nomen). En tsja, dat hij dan toch gehyped wordt vind hij zelf natuurlijk helemaal niet erg... Dan zou ik ook een grijns hebben van oor tot oor.
wilum    posted on 28-07-2005 11:57

een dj moet het publiek vermaken en tiesto kan dan en hij moet goede nummers maken en tiesto kan dat

en tiesto is al veel eerder op nummer 1 gekomen (toen deeet ie  het ook nog uitstekend) dus ik vind er niets slcht aan hem.

en stel paul v dyk komt op  1 (is ook een goede dj) dan vind ik tiesto nog steeds goet

ik zie niet egt een grote nadeel aan tiesto
gr. willem

User edit by wilum on 28-07-2005 @ 11:57:50 (12%)
Pullstar    posted on 28-07-2005 23:29
@ Uncle;

Ja en nee. Als we het puur over techniek hebben dan ben ik het met je eens dat Tjestoow niet de beste is. Maar als DJ doe je meer dan alleen technisch mixen. En in dat licht zeg ik dat Tiesto het beter voor elkaar heeft dan vele anderen. Het is wat je draait, en hoe je het brengt. Het is de enige DJ die ik af en toe achter zn decks zie weglopen om even gek te doen met zn publiek....for example. en inderdaad...die grijns....die is gewoon zeldzaam. Dat iemand zo zn kop kan vertrekken
wilum    posted on 29-07-2005 01:07
met die techniek ben ik het ook eens maar naast dj is hij ook een goede producer

gr. willem
theun    posted on 09-08-2005 16:35
Tiësto heeft wel goeie muziek, maar ik vind toch wel dat er betere dj's zijn

wilum    posted on 09-08-2005 18:23
maar i zie nu nog steeds geen goede vervanger voor tiesto in (laat maar zeggen)
ik vind paul van dyk ook geweldig (voordal op  sensation vorig jaar) 
en ik ken wel meerdere djs maar als je aan me oma vraagt wie paul van dyk is zegt ze kenik niet
en bij tiesto hoor ik wt anders dus ik vind het wel goed zitten met tiesto

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

172 Users online: 34 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 1.532
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.966.559