Nou ja, buitenom draaien springt Thijs wel lekker en brengt hij de boel ook enthousiast. Da's ook een aspect van DJ zijn, mensen.
(En ja, ik noem hem Thijs. Kom op, tis ok maar een Brabander net als mij

- En ik ben zelfs een halve Zeeuw... Eh, oh nee dat maakt de boel nog erger. Hoewel ik meen dat Breda dichter bij mijn geboorteplaats ligt dan waar ik nou woon, dus misschien toch een punt... Eh, effe bek on toppik)
Nee, tja, wat moet ik zeggen. Eerlijkgezegd zie ik zoveel Dj's niet aan het werk, omdat ik meer naar optredens van bands ga - krijg je als je alto ben. Neemt niet weg dat ik wel eens een DJ hoor in een halve kroeg/halve danstent, maar vaak ken ik die dan zelf... Ons kent ons in Eindhoven

Desondanks heb ik de Waele Brothers (- waar ik trouwens nog dichter bij ben geboren dan Thijs) wel eens gehoord als Radio Soulwax. Dat was best interessant om te horen ja.
Kan wel stellen dat ik zelf houd van interessante cq gekke dingen. Nu is het in de club/kroeg DJ-wereld nog niet echt doorgedrongen, maar kan zelf wel lachen om samples tussendoor (en okee, in een apre ski hut zul je dat nog eens horen). Nou ja, lachen... Tis soms ook gewoon leuk of zelfs toepasselijk. Hardcore/style bestaat voor 40 % uit sampletjes van het een of het ander (Bonzai!

) bijvoorbeeld. Zo'n gek idee zou ik het niet vinden als DJ Houthakker (ja, ik heb eraan lopen denken die te gebruiken voor hardcore/style/happy hardcore te gebruiken

af en toe een eigen gemaakte sample 'Houthakkerrrrrr!' ertussen door gooide.
Anderzijds bewonder ik ook mensen die met drie of meer tafels tegelijk werken. Nu kan dat ook mooi met de huidige cd-spelers - voor je weet heb je een hele avond een loop. Hoop hier zelf later ook wat mee te doen, maar zal voorlopig wel even met twee cd-spelers blijven werken
(<--- gek he?

)
Maar eh, even niet vergeten: ik vind de Seven Inch Twins ook goed draaien en wat dacht je van Grandmaster Flash of een van zijn huidige opvolgers? Ik bedoel even te zeggen dat DJ meer kan zijn dan dance muziek uit de jaren 90-2000 tussen de 120 en 190 bpm draaien.
En ik vind Lead de beste DJ van heel Gouda

- ken ook maar een paar DJs uit Gouda en Lead heb ik het meeste van die paar gehoord... Maar toch :D