Poster: Rhino
ik denk ook dathet moeilijk wordt om ``een beste van de wereld`` aan te wijzen.
Dansbare muziek in al zijn vormen is daar te breed voor !
Misschien was inderdaad de titel meest populaire dj beter geweest.
Poster: Rhino
...Zo jatte hij hetnummer Psychofuck uit 1996 dat later door tiesto werd omgedoopt tot traffic(de catchy lijn in het nummer is indentiek aan die van psychofuck.)
en ook vond hij het nodig om adagio for strings van barber dat 5 jaar geleden opnieuw is uitgebracht door William orbit NOG een keer uit te brengen.
Dat noem ik nu eens weinig vernieuwend !
Bovendien is het grootste deel van zijn nummers door anderen geproduceerd...
Poster: Lead
Maaruh, iemand kwam ooit op het idee om 4 bassen achter elkaar te gebruiken... heeft nu iedereen zijn idee gestolen of gebruikt iedereen zijn idee om zelf met een nog beter idee te komen ??
Ik bedoel maar : wanneer spreek je van jatten en wanneer kunnen 2 mensen op hetzelfde idee komen ?
Poster: trancegroove
..
I think Rhino is right (from what I understand of him) you can't really designate a "World's best DJ" because there are so many styles of dance music. I have "personal" favorites of local DJ's who seem to show much more "skill" in live performance than Tiesto. But they are not known worldwide due to inadaquate marketing. Tiesto (from what I understand) has a large fan base because he is well promoted and the media seems to amplify the results.
..
Poster: n-traxxPoster: Rhino
...Zo jatte hij hetnummer Psychofuck uit 1996 dat later door tiesto werd omgedoopt tot traffic(de catchy lijn in het nummer is indentiek aan die van psychofuck.)
en ook vond hij het nodig om adagio for strings van barber dat 5 jaar geleden opnieuw is uitgebracht door William orbit NOG een keer uit te brengen.
Dat noem ik nu eens weinig vernieuwend !
Bovendien is het grootste deel van zijn nummers door anderen geproduceerd...
Jij maakt van overdrijven ook wel je vak. Er wordt voordurend 'gejat'. Dat is waar een groot deel van de electronische muziek op gebaseerd is. Het gaat er toch gewoon om wat je met het sample-tje doet, of nie??