Poster: Melle
Hee, ik bekijk de laatste tijd heel wat filmpjes van Dj tutor want ik leer erg veel van zijn video's.
Maare bekijken hier meerdere mensen van hem filmpjes? Zoniet ik zou het echt doen, vooral als je een beginnende dj bent.
Dit wou ik even zeggen
Poster: Reind
Helaas heeft de meneer van dj tutor het ook vaak compleet bij het verkeerde eind, zoals bij het opvoeren van een SL1200, het afstellen van een toonarm en zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen waar meneer compleet de mist in gaat.
Mensen zouden zich eens 2 keer moeten bedenken voor ze iets als een wijsheid aan nemen
Poster: Convert
Hij zegt bij 1 van zijn beatmatche filmpjes ook dat je niet hoeft te benden aleen met je pitchfader maar van heel veel DJ's hoor je toch gewoon dat je met je platter moet benden
Hij zegt bij 1 van zijn beatmatche filmpjes ook dat je niet hoeft te benden aleen met je pitchfader maar van heel veel DJ's hoor je toch gewoon dat je met je platter moet benden
Poster: Stefjuuh
Of je remt, en versnelt door aan je platter te zitten, of dat je hetzelfde met je pitchfader doet..
Poster: DJ-Xtremer
Ik zeg altijd: leer draaien op vinyl. Dan leer je het netjes op gehoor te doen en als je dan net zo lui als ik ben dan stap je over naar CDJ's:P.
Poster: Stefjuuh
En dan plak je alle counters in je set-up af....